Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 leon,,,enkelt og greit -give this to ma..ma...mathilda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min favoritt er kanskje POTC, der jeg fikk både den "normale" dvd-utgaven, pluss The Lost Disc av søsteren min til jul for et par år siden. Er nok den jeg har sett flest ganger (bortsett fra Harry Potter 1 på VHS:woot:). Ellers er jeg rimelig forelsket i Tarantino-boksen min, for da jeg kjøpte den hadde jeg ikke sett noen av filmene hans, og nå elsker jeg alle. Matrix-boksen er jo rimelig sexy, og spekket med bonusmateriale, men har ikke fått sett noe særlig på den enda. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. 6675271[/snapback] med resturant senen i farger! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 american pie 3 Den er KONGE! Stifler er bare så kul xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. 6675271[/snapback] med resturant senen i farger! 6675399[/snapback] Jepp, enig. Men jeg er redd den aldri kommer på europeiske markeder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 leon,,,enkelt og greit -give this to ma..ma...mathilda 6675031[/snapback] Jeg tror du har misforstått topic... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min favoritt er Alien Quadrilogy Deluxe Alien Head Limited Edition Box Set: Bildet snakker vel for seg selv. Alien Quadrilogien i lekker innpakning. Koster vel rundt en tusenlapp på Amazon UK. 6668773[/snapback] Pent! Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dette er min favoritt pr. dags dato Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gladiator - R2 CE United Kingdom - (Columbia Tristar/ Universal) Hvorfor? Min første DVD. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nyinnkjøpt favoritt. Ekstramaterialet er episk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hmm, nå begynner jeg å bli litt usikker på om kjøpet fra USA er så dårlig. Jeg sammenlignet av en eller annen grunn min Book of The Dead med brodern sin i dag. Han bestilte sin fra USA da den var ny og dyr, mens jeg bestilte min fra Play for en hundrings. Jeg synes at coverene er oppsiktsvekkende ulike: Nå inneholder jo R2-versjonen da en ganske så bra kortfilm med Bruce Campbell, men likevel... R1-versjonen ser jo MYE bedre ut! Den er mye mer dyp og detaljert. det som år litt inn og ut på coveret til R1-utgaven er på en måte bare tegnet på coveret til R2-utgaven! Det er i allefall klart at om man er fan av Evil Dead, og om man ikke bryr seg så mye om prisen, så er kjøpet fra USA definitivt det beste. 6674245[/snapback] Jeg har R2-versjonen, og coveret er klin lik din brors R1-versjon. Det er nok bare du som har vært veldig uheldig med kvaliteten på ditt cover. --- Min favoritt-DVD må være Monty Python and the Holy Grail. Ikke bare er det tidenes morsomste film, men DVD-utgaven er lekker. R2 CE United Kingdom - (Columbia Tristar Home Entertainment - Collectible Box Set) Extras: DISC 1 *The Film Audio Commentary by Directors/Actors Terry Gilliam and Terry Jones Audio Commentary by Actors John Cleese, Eric Idle & Michael Palin Special Feature For The Hard Of Hearing (the Main Menu read out loud) On-Screen Screenplay 'Follow The Killer Rabbit Feature' DISC 2 Singalongs: - "Knights Of The Round Table" (1:27) - "Sir Robin" (1:26) - "Monks Chant" (1:15) "Quest For The Holy Grail Locations" documentary (47:00) Sacred Relics: - Education Film: ---- "How To Use Your Coconuts" (2:58) - Japanese Version (8:34) - "On Location With The Pythons" featurette (BBC Film Night Report) (17:11) - Old Rubbish (6pages) - Artefacts (5images) - Photos (83images) - Trailers: ---- Original UK Trailer (3:03) ---- US 2001 Re-Release Trailer (3:20) - The Cast Unshot Footage: - Monty Python And The Holy Grail In Lego ("Knights Of The Round Table" Song performed with Lego) (1:38) - "Location Recce" featurette (with Director's Commentary) (2:15) - Unused Ideas (13images) DVD-ROM Features: - Weblinks BOX Monty Python and The Holy Grail Screenplay Book Postcards Numbered Senitype Film Cell Subtitles: English and 'For People Who Don't Like The Film' Picture format: 1.85:1 Anamorphic PAL Soundtrack(s): English Dolby Digital 5.1 English Dolby Digital 2.0 Surround Case type: Special Case Notes: Custom package with additional contents over the regular SE's. Endret 2. september 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den der har jeg. Deilig boks. Jævlig artig å dra frem manuset av og til, og bare lese de hysterisk morsomme replikkene. Men nå begynner jeg å bli litt skeptisk, for Play.com får snart inn ENDA en ny versjon av den filmen! Den skal blant annet inneholde en CD-plate! Den MÅ jeg i såfall ha. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Design: The Lord of the Rings Trilogy: Limited Edition DVD Set Denne er så vakker, desverre står ikkje innholdet i stil med innpakningen. I staden for massevis av ekstramateriell har dei lagt inn ein kinoversjon og ein utvida versjon i pakken. Den manglar også DTS-lydspor. Med innhold og alt kjem The Lord of the Rings Trilogy: Extended Edition Set høgt opp på lista, tre fantastiske filmar og timevis med ekstramateriale, boksen er heller ikkje vond å sjå på. Edit: Æsj...får vondt inni meg kvar gang eg ser Limited Edition-pakken, har så lyst å kjøpe. Endret 2. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Design: The Lord of the Rings Trilogy: Limited Edition DVD SetDenne er så vakker, desverre står ikkje innholdet i stil med innpakningen. Det er helt nye behind the scenes-dokumentarer også videre i den boksen da. I tillegg til de to forskjellige versjonene, som er på en egen dobbel-sidet DVD. EDIT: Ja, har kjøpt. Kommer en gang neste uke. Endret 2. september 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Design: The Lord of the Rings Trilogy: Limited Edition DVD SetDenne er så vakker, desverre står ikkje innholdet i stil med innpakningen. Det er helt nye behind the scenes-dokumentarer også videre i den boksen da. I tillegg til de to forskjellige versjonene, som er på en egen dobbel-sidet DVD. EDIT: Ja, har kjøpt. Kommer en gang neste uke. 6791070[/snapback] Du må kome med eit fyldig referat i Filmprat-tråden om den boksen, eg er på nippet til å bestille. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. 6675271[/snapback] Skal den klippes sammen? sånn ca. utgivelsesdato på den? Den skal jeg ha Uansett, de tre du nevner er høyt verdsatt her også, men jeg setter Gudfaren-boksen min med Triologien og en disk med ekstramateriale i en sort boks over. Endret 2. september 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Band of Brothers-boksen min, samt Die Hard. Vidt forskjellige på alle måter, men begge er evig kule. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg liker mine tre Tarantino-filmer. Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown: Alle kjøpt på HMV i London med noen års mellomrom, alle dobbeldisk og alle nydelige. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe Tarantino-collection fordi hans filmer er det laget så heftige utgaver av fra før. Jeg har også ventet med å anskaffe meg Kill Bill i påvente av at filmen blir klippet til èn film og servert i en heftig, europeisk utgave. 6675271[/snapback] med resturant senen i farger! 6675399[/snapback] Jepp, enig. Men jeg er redd den aldri kommer på europeiske markeder. 6675450[/snapback] Da kjøper man den japanske sone 2 utgaven så har man den i farger og den gjør se veldig mye bedre ut i farger for å si det pent. Kan kjøpes fra YesAsia.com. Kill Bill, vol. 1 Favoritt utgaver: Taegukgi : 4 disc Special Limited Edition: Infernal Affairs Trilogy Boxset Limited Edition: A Better Tomorrow I, II, III Collection: Alle kan kjøpes fra DVDfromKorea.com For ikke å glemme den første utgaven av Fight Club på R1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå