L@sse Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, hva er din favoritt-DVD? Jeg tenker ikke på favorittfilm, det er det nok av tråder som omhandler fra før av. Jeg snakker om DVD-utgivelser med spesielt godt ekstramateriale, med et spesielt tiltrekkende cover eller andre ting. Et par retningslinjer: - Det kan både være film og TV-serie. - Skriv litt om hva som er så spesielt med DVD-en. - Hvis DVD-en fortsatt er å få kjøpt; legg gjerne med link til hvor den kan anskaffes. Kjøpte denne for ikke så lenge siden, derfor har jeg heller ikke rukket å se den ennå. Allikevel har den rukket å bli en av to favoritter i min lille DVD-hylle. Hvorfor? Fordi den ser helt sinnsykt tøff ut! Filmen heter Evil Dead, og skal visstnok være meget bra. Fåes kjøpt blant annet hos amazon.com til $44,99. Den andre favoritten er Friends. Boksen er stilrent utformet, og innholdet på DVD-ene er etter min mening tidenes beste TV-serie. Derfor er det veldig greit å ha den stående hjemme Jeg kjøpte min på Elkjøp til kr 1490. Kan også fåes på Platekompaniet til kr 2200 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 ikke noe veldig spesielt med dem men det er yndligs serien min. og den har vedlig høy replay value og noen av komentator sporene er veldig morsome. StarGate SG1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Filmen heter Evil Dead, og skal visstnok være meget bra. Fåes kjøpt blant annet hos amazon.com til $44,99. 6667346[/snapback] Haha, så tragisk! :!: Amazon selger den for 500 faens kroner, så selger play akkurat den samme filmen for en hundrings. Amazon er snåle når det gjelder spesielle DVD'er (ofte kultfilmer og slikt). EDIT. Jeg har både Evil Dead 1 og 2 som "Book of the Dead Edition", og jeg synes klart boken til 2'ern er mye tøffere. Personlig liker jeg selve filmen (2'ern, altså) bedre enn 1'ern også (bilde av Evil Dead 2 - Book of the Dead Edition, hvis du tør). Endret 13. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Fåes kjøpt blant annet hos amazon.com til $44,99. 6667346[/snapback] Amazon selger den for 500 faens kroner 6667514[/snapback] $44,99 er ikke 500 kroner Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ah, dollar ja. Trodde han snakket om Amazon.co.uk, jeg. Vel, det er uansett fryktelig dyrt. Vet ikke hvorfor man skal bestille denne fra USA når man får den MYE billigere fra England. Endret 13. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Men det er nesten, og 7.99 er under...100 kr Det var vel ikke akkurat et gullkjøp? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Montys Enzyklopythonia, inneholder de tre storfilmene til MP-gjengen, og minner mistenkelig om en bok. BTW gunfreak; jeg kommer innom og stjeler SG-samlinga di så snart jeg har fått sporet opp ditt bosted Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Reservoir Dogs - (Mr. Pink) 10th Anniversary Special Limited Edition Er vel egentlig ikke så spesiel, kan få kjøpt på amazon. Kjøpte den hos DvDstrax for 4 år side . Grunnen til at dette er min favoritt er at jeg digger Reservoir Dogs og Steve Buscemi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Montys Enzyklopythonia, inneholder de tre storfilmene til MP-gjengen, og minner mistenkelig om en bok. BTW gunfreak; jeg kommer innom og stjeler SG-samlinga di så snart jeg har fått sporet opp ditt bosted 6667809[/snapback] venter i spenning på at sesong 9 skal komme Endret 13. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Setter "Schindler's List"-utgaven min ganske høyt pga mye ekstra materiele, og at utgivelsen er på Norsk: EDIT: Når den nye Bond-kofferten er på plass, er jo det selvsagt en ny høydare Endret 13. august 2006 av JacEr Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Oi da, hvor mye betalte du for den da JacEr? Om jeg skulle brukt så mye penger på en spesial DVD utgave, skulle det nok vært James Bond kofferten ja Endret 13. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) han betalte sikkert ikke mye. De solgte den for en hundrings (jepp, kun en hundrings for den svære boksen med film og bok og hele greia) på ei lokal sjappe her da den kom ut. Med en slik pris ble de fort utsolgt. De har fått den inn igjen nå, men nå koster den vel 2-300kr. Endret 13. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Mener å huske det var 439,- kr på en lokal butikk som egentlig selger hvite- og brunevarer, som bare har DVD og CD i en enkelt hylle, på samme måte som bensinstasjoner. Har ikke sett samme utgave noen andre steder, selv om den de har på DVD-Galleriet på Galleriet i Bergen er nokså lik. EDIT: Fant riktig pris Endret 13. august 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Setter Spider-man boksen min ganske høyt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Min favoritt er Alien Quadrilogy Deluxe Alien Head Limited Edition Box Set: Bildet snakker vel for seg selv. Alien Quadrilogien i lekker innpakning. Koster vel rundt en tusenlapp på Amazon UK. Jeg kan heller ikke skrive i en slik tråd uten å nevne Terminator 2 - Judgment Day (Extreme Edition) TIN PACKAGING: Min favorittfilm. Den beste versjonen av filmen når det gjelder bilde. Har også Ultimate Edition, med tanke på lyd og ekstramatriell. Endret 13. august 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Egentlig en samling, men min øyensten er og vil (for alltid) være:Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection (fåes kjøpt på Amazon.com bl. a.) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Filmen heter Evil Dead, og skal visstnok være meget bra. Fåes kjøpt blant annet hos amazon.com til $44,99. 6667346[/snapback] Haha, så tragisk! :!: Amazon selger den for 500 faens kroner, så selger play akkurat den samme filmen for en hundrings. Amazon er snåle når det gjelder spesielle DVD'er (ofte kultfilmer og slikt). Enig, men back in the days var faktisk utgivelsen meget dyr. Dyrere enn hva Amazon selger den for. Den var nemlig meget limited en gang i tiden, helt til Anchor Bay Entertainment bestemte seg for å utgi denne utgivelsen på nytt. Et bevis på at de har totalt misforstått begrepet "limited edition". Ja, som dere sikkert forstår kjøpte jeg den selv på den tiden den var vanskelig å få tak i, og kostet langt mer enn den gjør nå. Nå er den praktisk talt allemannseie. Edit: skrivefeil. Endret 13. august 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, jeg vet at den var dyr før - før den kom ut i Europa. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hmm, nå begynner jeg å bli litt usikker på om kjøpet fra USA er så dårlig. Jeg sammenlignet av en eller annen grunn min Book of The Dead med brodern sin i dag. Han bestilte sin fra USA da den var ny og dyr, mens jeg bestilte min fra Play for en hundrings. Jeg synes at coverene er oppsiktsvekkende ulike: Nå inneholder jo R2-versjonen da en ganske så bra kortfilm med Bruce Campbell, men likevel... R1-versjonen ser jo MYE bedre ut! Den er mye mer dyp og detaljert. det som år litt inn og ut på coveret til R1-utgaven er på en måte bare tegnet på coveret til R2-utgaven! Det er i allefall klart at om man er fan av Evil Dead, og om man ikke bryr seg så mye om prisen, så er kjøpet fra USA definitivt det beste. Endret 14. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 rart, jeg kjøpte også R2 fra play. og den linger mer på den R1 til broren din enn R2 din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå