Didrik_AK Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei =) Jeg har lenge gått å lurt litt på det med kontaktene forran på kabinettet mitt (Thermatake Armor) har bygget 5-6 pcer i denne typen kabinett fordi jeg syns det er lett å jobbe i og det har mange geniale løsninger... men 2 av de jeg har bygget pc for "klager" litt på at de gjerne skulle hatt usb, firewire, mic og lyd kontaktene i front til å funke... jeg har ikke savnet dem noe serlig men jeg ser jo at det kunne vært greit å ha dem der det er ikke "standard" festene som det er på "råtten ferdig pc" men mange små fester... det står jo selfølgelig ikke noe i manulen for enten hk eller kabinett om hvor alle disse skal festes på usb pinnene xD jeg har nå bare gitt dem alle disse kontaktene i bakkant i stede noen som vet hvor alle skal festes? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei =) Jeg har lenge gått å lurt litt på det med kontaktene forran på kabinettet mitt (Thermatake Armor) har bygget 5-6 pcer i denne typen kabinett fordi jeg syns det er lett å jobbe i og det har mange geniale løsninger... men 2 av de jeg har bygget pc for "klager" litt på at de gjerne skulle hatt usb, firewire, mic og lyd kontaktene i front til å funke... jeg har ikke savnet dem noe serlig men jeg ser jo at det kunne vært greit å ha dem der det er ikke "standard" festene som det er på "råtten ferdig pc" men mange små fester... det står jo selfølgelig ikke noe i manulen for enten hk eller kabinett om hvor alle disse skal festes på usb pinnene xD jeg har nå bare gitt dem alle disse kontaktene i bakkant i stede noen som vet hvor alle skal festes? 6667309[/snapback] står som regel i HK manualen hvor kontaktene skal festes. men du kan også se på kontakten og finne en lik på HK Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ofte så er de kalt noe litt anderledes, men hvis man bruker litt sunn fornuft så er det ikke noe problem å få til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå