Pasient Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Korrekt. Har møtt på et par slike som oppfører seg sånn. Det er ikke det at de konstant søker oppmerksomhet, for det gjør de ikke. De gjør det en gang i blandt. Men med EN GANG noen faktisk gir de oppmerksomhet, da begynner horinga. Det er nesten litt skremmende, at folk gir seg så over bare noen kommenterer at de ser bra ut. Et par gode ord og der har man dama naken på webcam eller noe sånt. Det er jo så latterlig. At det ikke skal mere til for noen personer. Dåååårlig, jeg blir dårlig.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Samme her, og samtidig får jeg en syk medlidenhetsfølelse ovenfor dem. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg blir bare kvalm, rett og slett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg blir bare kvalm, rett og slett. Og en smule kåt, tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det kan jo tenkes at en del av dem har et visst eksponeringsbehov da. Exhibisjonisme er ikke SÅ uvanlig. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det bare jeg som lurer på hva som har skjedd i oppdragelsen? Hvordan fikk disse jentene det til å bli allright å poste bilder av seg selv (halv)naken i en alder av 14-18? Konsekvenser, er det et fremmedord? Arg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lider du av det? Nei, jeg vil ikke si at jeg lider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå