.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hvordan er det man åpner PPT filer i photoshop`? jeg får det ikke til, det kommer bare opp sånn melding at ikke går an å åpne den pga det er ikke en rektig fil document. Og hvordan man lagrer en fil som PPT i photoshop? takker for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ei PPT-fil er no ein PowerPoint-presentasjon, kvifor skal du opne den i Photoshop? Vil ikkje tru det går an å verken opne eller lagre PPT-filer i PS. Om du ikkje har Powerpoint, og må opne fila, kan du prøve OpenOffice Impress, men det er ikkje heilt sikkert at fila vil verte sjåande ut likt som den hadde gjort i Powerpoint. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 aah ok sånn ja.. jeg trodde det var en slaks photoshop fil jeg ,men er det mulig å få lasted ned powerpoint gratis ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nei, alle deler av Microsoft Office koster pengar, men du kan prøve OpenOffice som eg linka til i stad. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ok takker :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå