billywillie Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har et geforce 6800 og hvis jeg prøver å vise film i w.mediaplayer så blir det ikke noe bilde.Dvs. på den andre skjermen. Derimot hvis jeg åpner filmen i nero showtime elller power dvd er det ikke noen problem. Noen som har løsningen på dette Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Har et geforce 6800 og hvis jeg prøver å vise film i w.mediaplayer så blir det ikke noe bilde.Dvs. på den andre skjermen. Derimot hvis jeg åpner filmen i nero showtime elller power dvd er det ikke noen problem. Noen som har løsningen på dette 6667245[/snapback] Gjelder dette på begge skjermene ? Etter flere år foran dual og trippel skjermer får jeg fortsatt overrasker over hvor dårlig xp (og særlig tynn klient) funker med slikt oppsett. Endret 14. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Nei det skjer bare på den externe skjermen (37" lcd) Har forresten også en annen pc med prosjektor som skjerm 2, og akkurat det samme skjer her. Hvet ikke om det er mediaplayer som er problemet men skal prøve den ye betaversjonen som er kommet ut nå. Versjon 11 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Problemet løst eller hvet hvorfor og det er mediaplayer som ikke takler dette. Gikk inn på mediaplayer sin sider og fant følgende Svar:Q. How do I get the Player to play in full-screen mode on my second monitor? A. The Player can only play in full-screen mode on the primary monitor. For more information about changing your primary monitor, see Windows Help and Support. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Problemet løst eller hvet hvorfor og det er mediaplayer som ikke takler dette. Gikk inn på mediaplayer sin sider og fant følgende Svar:Q. How do I get the Player to play in full-screen mode on my second monitor? A. The Player can only play in full-screen mode on the primary monitor. For more information about changing your primary monitor, see Windows Help and Support. 6673679[/snapback] Det gjelder også spilling. Funker kun på hovedskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå