norpheus Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg vet at servicen "messenger" ikke blir startet automatisk i 98/me, men går det ann å legge inn denne på disse os'ene?? Hadde vært kult! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Nei, men du kan kjøre "winpopup". Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 ..men winpopup er kjedelig, og funker ikke over nette, som terror til uskyldige IRC folx, som ikke skjønner bæra når de får stadig vekk meldinga "dette er terror" midt på skjermen. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 20:52, skrev borre:Nei, men du kan kjøre "winpopup". Seff!! Men for å være helt ærlig så hadde jeg egentlig tenkt å terrorisere en kamerat som kjører ME da.. Helt sikker på at det ikke går?? Eller finnes det noen andre "net send" greier?? Altså at det kommer opp en liten boks... ??? [ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-10-22 21:08 ] Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 net send er en windows NT tjeneste beregnet for at administrator kan gi meldinger til brukere. I win9x er winpopup det programmet som støtter net send meldinger, men det må startes manuelt. Men gi nå f*** i de j**** net send meldingene! De er bare plagsomme! (jeg og en kamerat hadde en krig hvor vi lagde looper på det som kjørte i flere timer.......) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå