.vision Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har kjøpt AMD 64 cpu og kjører den boxed vifta.. Den funker og jeg kan sitte på pcen, men ingen temperatør blir målt.. i tillegg får jeg en feilmelding i oppstart hvor det stor "cpu fan failed" ellernoe sånt.. trykk f1 for å fortsette.. eller da del for å se bios.. noen som vet hva jeg må gjøre, eller hva som er galt? mvh Gunnar Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har du koblet vifta til hovedkort hvor det står cpufan1 ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Har du koblet vifta i riktig kontakt? (CPU-FAN) EDIT: Chevelle var kjappere Endret 13. august 2006 av Patz Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mest sansynlig ikke noe feil, bare bios som tuller seg litt. Du kan fjerne advarselen i bios. Du kan for sikkerhetsskyld sjekke tempen på cpu med speedfan, hvis den holder seg under 50 grader, er det ikke noe farlig å fjerne den advarselen. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ordna det nå.. kabinettet har eget uttak for cpu fan.. det var der jeg hadde koblet den og ikke på hovedkortet.. det gjorde at jeg ikke fikk målt cpuen.. men det fungerer slik det skal nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå