hardmongo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 kom nettop hjem fra tyrkia, og her er 3 bilder som er noenlunde ferdige.. har dere noe å si? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det første bildet likte jeg egentlig ikke. Men Bilde 2: Utrolig feite kontraster, veldig bra skarphet og utrolig bra oppsett av bildet (Du må lære meg hvordan du lager den effekten i PS) Bilde 3: Gjennomført bra. men syntes det ble en liten smule for mørkt. Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Syns dette var kunstneriske og stilige bilder! Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg likte bilde 1 veldig godt egentlig, sånn man kan sitte og se på og la tankene vandre. Noe jeg kunne hengt på veggen. Bilde 2 kunne også blitt hengt på veggen, dette er kanskje det som er mest vellykket av de 3, bra fokus og motiv. Bilde 3 blir en tanke mørkt for meg også, men det går muligens endel på smak. Fortsatt et ok motiv. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fine kunstneriske bilder. Litt mørke ja, men smak og behag. Likte godt det siste av han karen med vannpipa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå