Pug Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvor ble det av gode gamle realplayer og realjukebox? Får ikke til å laste ned på download.com, og finner det ikke på tucows. Finner de heller ikke på real.com... Hvor kan jeg finne de to spillerene? [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-10-22 20:56 ] Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i de? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 KaZaa pleier og funke... men det er kanskje ulovelig? så det må du ikke gjøre Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Vet at jeg ikke svarer på det du spør om, men: Hva er galt med RealOne ? Synes faktisk det er en drastisk forbedring fra Real Player. Har byttet ut Winamp3 med RealOne jeg. Har omtrent de samme funksjonene. Lenke til kommentar
titus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kan man velge å beholde Winamp til mp3-spilling hvis man installerer Realone? Den realplayer jeg har installert (forgjengeren til Realone) er helt rå på å knabbe filtyper - den tar alt den kommer over. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 alle real versionene som har blitt gitt ut finner du på http://www.oldversion.com, dette er en site som er dedikert til å ta vare på eldre versioner av programmvare. har selv lastet ned Realplayer G2 fra dem, pga RealOne suger.. :smile: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har hatt de fleste real jukebox versjonene, men er fornøyd med Real One jeg da Funker bra på mitt system ja Men jeg har selvsagt 2-3 andre liknende programmer også. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg trenger realjukebox også, men finner den ikke! Noen steder?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå