Gå til innhold

Arena '06 - var du der?

Goscinny

Anbefalte innlegg

Hei!

Var du tilstede under KRIKs sommerleir ARENA som er over i dag etter en fortreffelig uke?

Hvis ja; skriv gjerne fornavn og hvilken aktivitet du var på. Det må da være noen her på forumet som var der; var jo tross alt 1300 deltakere!

Personlig var jeg på Frisbee og hadde det veldig gøy sammen med masse andre ungdommer.

Dersom noen finner en eksisterende tråd om Arena '06 vil jeg at de linker til den; har nemlig søkt uten å finne noe :(

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kristen Idrettskontakt eller no sånn tull.

Ler like godt hver gang jeg ser noen går med en sånn t-skjorte / genser. :!:

6668063[/snapback]

Hvorfor i allverden er det så morsomt å se folk representere dette ved hjelp av en t-skjorte?

Krik står for Kristelig Idrettskontakt, og har flere lokallag rundt om i Norge. Krik er stadig i økning, og man kan absolutt ikke legge noe negative tanker ved det da det dukker opp rundt 1500 ungdommer på slike leirer. og det er heller ikke bare kristne der. Opp imot 40-50 % av alle deltagerne er ikke kristne, så det er absolutt ingen tvang.

Må dere dømme slike ting som tull hver gang ord som "krist" er gjenngitt?

EDIT: og btw, det er 100% rusfritt

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Ser at Kennethdammyr er/var her og håper han kan gi noen brukere smekk på pungen for særdeles smakløse innlegg ...

Leiren var veldig bra, synes jeg! Med 50 forskjellige aktiviterer å velge i burde alle kunne finne seg noe de liker. Det at arrangementet er rusfritt osv. legger absolutt ingen demper på stemningen; tvert imot. Denne leiren beviser at folk kan ha det absolutt topp uten noen annen rus enn den 1500 ungdommer på et lite område gir.

Er det rusfritt? Spiller dere kumbaya my lord rundt leirbålet om kvelden?

6668163[/snapback]

Hørte det faktisk en gang. Ellers var det flere Boomblastere som spilte mange ulike sjangere.

Kristen Idrettskontakt eller no sånn tull.

Ler like godt hver gang jeg ser noen går med en sånn t-skjorte / genser. :!:

6668063[/snapback]

Kristen Idrettskontakt stemmer det, ja :) Men hvorfor ler du av folk som går med KRIK t-shorte eller -genser? Hva er galt med å vise hva en står for og tror på? Ler du like godt når du får vite at en person er kristen? Isåfall vil jeg si du har lite respekt for mennesker med en annen oppfatning enn det selv.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke å være frekk mot noen av dere KRIK folk.

Men de som går rundtom med de genserene her er sånne som brøler "GUD ELSKER MEG / DEG" og lignende ting hele dagen og prøver å få alle normale folk med seg.

Jeg tåler bare ikke sånnne folk... Enkelt å greit.

Men skal ikke si noe om dere siden jeg ikke kjenner dere.

Jeg beklager vist noen av dere følte dere truffet e.l. av inlegget mitt.

Lenke til kommentar

Håper du ler like mye av de som går med Russ 06 gensere da.

Viser jo bare en tilhørighet.

Le heller av de som går med reklamegensere som ikke har noe med dem å gjøre. Betale for en genser hvor det står NIKE eller tilsvarende over hele gir jo mening, "Jo takk, jeg vil gjerne betale dere 400,. for å reklamere for dere"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...