Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hei. Jeg har fått et lite problem. Når jeg skulle sette inn et nettverkskort i pcen min så måtte jeg flytte på lydkortet mitt, og når jeg var ferdig så virket plutselig ikke lydkortet mer. Jeg installerte nye drivere og da virket lydkortet. men da sluttet plutselig skjermkortet å fungere. Jeg har et gainward skjermkort. Jeg ser bios og sånn men når pcen kommer til da jeg skal logge inn så blir skjermen svart og det står no signal på den. Jeg avinstallerte driverne til skjermkortet og da virket det. Men når jeg installerer driverne igjen så skjer det samme. Det kommer en slags bluescreen men den er rødaktig... Det står at det er driveren som lagde problemet. Kan noen hjelpe meg? trenger hjelp raskt! Endret 13. august 2006 av Gamer30 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva med å prøve å laste ned nye drivere, kan være noe galt med de på CD'en (?) du bruker... Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Hva med å prøve å laste ned nye drivere, kan være noe galt med de på CD'en (?) du bruker... 6666678[/snapback] Har prøvd å laste ned helt nye drivere men det skjer det samme da... Kanskje jeg skal prøve å formatere? Ikke helt enda, trenger flere forslag her først... jeg kommer inn i windows og sånn når jeg ikke har installert driverne men når jeg gjør det så blir den sånn... Uten driverne blir det så VELDIG hakkete, og sånn gidder ikke jeg å ha det... Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Jeg vil helst ikke formatere men jeg kan gjøre det for det finnes programmer som kan finne tilbake ting jeg vil ha. Burde jeg formatere? eller er det noe annet jeg skal prøve først? Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg formatert og det hjalp ikke... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hmmm, merkelig problem du hadde da. Viss ikke nye drivere eller formatering funker så veit ikke jeg. Kanskje du kan ta ut og inn skjermkortet eller resette biosen... (eller er jeg på jordet ...) Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Har prøvd å bytte til et gammelt kort og det funket... Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Funker nå... hadde satt seg litt støv på det eller no sånt.. *Steng Tråden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg