Simkin Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 bestilte en telefon i natt.. men har funnet ut att jeg vil ha en annen.. dette var på multicom.no kan jeg bare ringe inn og be de slette orderen min? sist gang jeeg ringte inn og skulle slette order (da på mpx.no) fikk jeg beskjed om att den hadde kommet for langt i systemet til att den kunne slettes.. så hva tror dere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 bestilte en telefon i natt.. men har funnet ut att jeg vil ha en annen.. dette var på multicom.no kan jeg bare ringe inn og be de slette orderen min? sist gang jeeg ringte inn og skulle slette order (da på mpx.no) fikk jeg beskjed om att den hadde kommet for langt i systemet til att den kunne slettes.. så hva tror dere? 6666508[/snapback] Returner den da vel, eller selg den videre.... Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 send en melding, ring og om du likevel skulle få telefonen i posten kan du returnere den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er lov å angre seg. Benytt angrefristen din på 14 dager, fyll ut skjemaet osv så går det både enkelt og billig. Med denne ordningen trenger du bare å betale returportoen. Kjøpesummen og frakt til deg får du refundert. Det er veldig viktig at du ikke bare lar pakken bli liggende på postkontoret til de returnerer den eller at du returnerer den uten å bruke angrefristskjemaet. Det vil i så fall koste deg langt mer. Men du kan gjerne kontakte multicom å be de stoppe ordren din med en gang så slipper både du og multicom ennå billigere unna. Altså at ingen av dere behøver å betale noe frakt og multicom slipper å tape på prisfall på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå