Gå til innhold

bestilte telefon, angrer


Anbefalte innlegg

bestilte en telefon i natt.. men har funnet ut att jeg vil ha en annen..

 

dette var på multicom.no

 

kan jeg bare ringe inn og be de slette orderen min? sist gang jeeg ringte inn og skulle slette order (da på mpx.no) fikk jeg beskjed om att den hadde kommet for langt i systemet til att den kunne slettes..

 

så hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bestilte en telefon i natt.. men har funnet ut att jeg vil ha en annen..

 

dette var på multicom.no

 

kan jeg bare ringe inn og be de slette orderen min? sist gang jeeg ringte inn og skulle slette order (da på mpx.no) fikk jeg beskjed om att den hadde kommet for langt i systemet til att den kunne slettes..

 

så hva tror dere?

6666508[/snapback]

 

 

Returner den da vel, eller selg den videre....

Lenke til kommentar

Det er lov å angre seg. Benytt angrefristen din på 14 dager, fyll ut skjemaet osv så går det både enkelt og billig. Med denne ordningen trenger du bare å betale returportoen. Kjøpesummen og frakt til deg får du refundert. Det er veldig viktig at du ikke bare lar pakken bli liggende på postkontoret til de returnerer den eller at du returnerer den uten å bruke angrefristskjemaet. Det vil i så fall koste deg langt mer.

 

Men du kan gjerne kontakte multicom å be de stoppe ordren din med en gang så slipper både du og multicom ennå billigere unna. Altså at ingen av dere behøver å betale noe frakt og multicom slipper å tape på prisfall på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...