stiiig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Noe å si, så si det!! Bra/dårlig? Brukte Nikon D70s, 50mm f;1,8. Endret 13. august 2006 av stiiig Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Er egentlig mer fonøyd med bildet etter å ha lekt med color balance i photoshop. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fint bilde Enig i at andre bildet var finest. Men det er kanskje fordi jeg liker kontraster. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fargekontrasten var kjempefin på det andre bildet, for å kunne fått bilde enda bedre burde fokuspunkter vært i forgrunnen av selve midten av solsikken. Liker også måten komposisjonen er, med solsikken i bakgrunnen som ikke er i fokus. Lenke til kommentar
zuViking Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bra bilde! Likte mystikken rundt d andre bildet. Hvor tok tu dette bildet? Forus? Hadde likt å sitt resultatet når det nettopp hadde regnet litt (eller ta med en sprayflakse og gjøre d selv) og tatt akkuratt d samme bildet, men med regndråper på blomsten. C.K. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Knipset på Forus ja... Ble klar over at jeg hadde et bilde med bedre skarphet, så jeg har gjort nesten samme behandlingen som bilde to. Tror ikke jeg får det bedre nå. Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Deilige bilder Skikkelig positiv sommerfølelse over dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå