Count Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har fått store problemer med pc'en. Det begynte med at windows brukte 10 min på å slå av. Slik var den ganske lenge, deretter fikk jeg alvorlige oppstartproblemer. Den bruker ca 20 min fra jeg trykker på knappen til jeg kan åpne startmenyen. Min pc: Abit IC7max-3 Intel Northwood 3.06 800 fsb crap RAM Geforce 6800GT WD raptor disk Chieftec kabinett med 400w strømforsyning Jeg har prøvd å bytte ut HK og minnebrikker, så disse er det ikke. Noen som har bra forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 par enkle ting å sjekke. hvor mange prosesser står å kjører. Og har du sjekket pc'n for spyware og virus? Lenke til kommentar
Count Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 problemet kommer FØR windows begynner å kjøpre, altså allerede ved memory test når BIOS smeller til. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 kjør memtest86, den vil avdekke eventuelle feil på minne. Lenke til kommentar
Count Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har prøvd med andre minnebrikker... Men kan prøve å kjøre det. Lenke til kommentar
Count Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ingen som har andre forslag? har som sagt prøvd med andre minnebrikker (står faktisk i nå) så tviler på at det er dem. Lenke til kommentar
Count Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 tar gjerne imot forslag... Lei av at pc'en ikke funker! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 tar gjerne imot forslag... Lei av at pc'en ikke funker! 6776338[/snapback] Kjør memtest86 først. Fortell oss om resultatet - depå kan vi se på andre forslag. Det at du har prøvd med andre minnebrikker hjelper ikke i feilsøkingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå