Lolliken Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Begynte tideligere i uken da skjermen plutselig begynte å oppføre seg merkelig. Prøve å forklare hva som skjer: Omtrentlig hvert døgn så flipper windowsskrivebordet helt rundt. Startmeny er oppe og det går ikke an å klikke på noe som helst, avogtil flimrer startmenyen (ikke skjermflimer). For å løse dette må jeg restarte pcen. Har hatt dette en gang før men jeg aner ikke hva det er. Om det er en bug i windows eller om det er et virus\spyware. Håper noen skjønner noe av den latterlige beskrivelsen min og kan hjelpe meg. Irriterende å måtte restarte pcen så ofte Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kjør en runde med ad-aware du. Er nok et eller annet skitt som ligg i bakgrunnen å kødder http://www.download.com/3000-2144-10045910.html Velg Full system scan Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ehmm pokker hadde glemt å slå på automatic på adaware Håper det fikser problemet. Tiden vil vise, dvs rundt klokken 0800 i morgen Det var ganske reint på pcen min, ingen farlige spyware eller trojaner. Får prøve å se hva nod mener Endret 13. august 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Nope... Det virket ikke noen andre som har noen ideer? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Oppdatert skjermkortdrivere? Virker skjermkortet bra i spill osv? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har skjedd før med en annen pc og så det har ingenting med skjermkort driverene å gjøre. Kan egentlig si at det skjer oftest når den er i skjermsparingmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå