Erlendz Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg har et geforce 4 mx 420 kort som jeg her om dagen klokket litt vell mye. Jeg får fram masse tull på skjermen i spill, bildet deler seg og henger etter. Det at kortet er litt ødeleagt er klar over. Jeg skal kjøpe nytt snart. Men er det noen fare for at agp porten kan bli ødelagt på grunn av dette? OterOter Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 nei, det er ingen fare for AGP porten.. :smile: om du er villig til å selge det deffekte kortet, hvor mye vil du ha for det? mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 om du fortsatt har det klokket like høyt så demp klokkinga....har dt samme prob med mitt GF2 MX...bare å skru ned 4mhz...og allt stabilt på 200/200. hadde en masse fordreide bilder, streker på skjermen, og en sinnyskt varm standard-kjøler! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva skal du med et ødelagt kort? Kan du reparere det? bare si det hvis du kan det fordi jeg bestilte meg nytt 4200 kort fra aopen i går. Så jeg trenger ikke kortet mitt mer. Jeg vet ikke hvor mye det er verdt. Hvor mye er du villig til å gi for det? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 har du prøvd å klokke det ned igjenn? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 ja det har jeg selvsagt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå