IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 00:20, skrev xXx:Her snakker vi vann-effekter!http://www.activisiono2.com/video/murray_e3.htmlEr fra Shaun Murray's Pro Wakeboarder som DESVERRE ikke kommer før på nyåret.Ser jo helt villt ut! vannet der var jo flatt og stykt, flere år bakover i tid jo. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 09:58, skrev win_xp: Quote: Den 2002-10-23 08:32, skrev Ratatosk: 1. skru på konsollen din 2. hell vann på 3. nyt effektene Snakk om 3D :smile: om jeg prøver dette..... _renner_ garantien ut da? Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg gleder meg til det kommer et spill med masse vann i. Jeg kan sitte flere timer å titte på en tv-skjerm som emulerer ekte vann. Det er ikke kult å se på vannet i springen fordi det er virkelighet. Mye artigere å se på inferior versjonen av vannet på TV. Xbox har muligheten til å skape de beste vann effektene. Og ikke kall meg fanboy fordi jeg sier det, jeg er bare realistisk. Lenke til kommentar
MadZ Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 til de som skrev om at pc har best vann-effekter: PELL DERE UT!! VI SNAKKER KONSOLL HER, JÆVLA BILL GATES-SLIKKERE!!! konsoll er til spill, pc til all den andre bulshitten! Lenke til kommentar
QuIcKSiLvA Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 21:56, skrev MadZ:til de som skrev om at pc har best vann-effekter:PELL DERE UT!! VI SNAKKER KONSOLL HER, JÆVLA BILL GATES-SLIKKERE!!!konsoll er til spill, pc til all den andre bulshitten! Godt sagt... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Gamecube har vist det aller beste vannet, med spill som Resident Evil, Super Mario Sunshine, Starfox Adventures og Die Hard Vandetta. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det jeg har sett av vanneffekter i Super Mario er ikke bedre enn vanneffektene i xboxutgavene av f.eks Enclave og Morrowind. Dessuten kommer Die Hard Vendetta også kanskje til Xbox, og jeg tviler på at vanneffektene blir dårligere der enn i GCversjonen. Aller mest gleder nå jeg meg til Splinter Cell. :smile: Vanneffektene og alt der tror jeg kommer til å sparke rompe. Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Halo har den beste vanneffekten.. Nok sagt Lenke til kommentar
MadZ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hallo! dette er et konsoll forum! folk som kommer inn og sier: "hah, ps2 og alt det der er så teit, bare se på mitt nye Geforce-ørten-utdatert imorgen-en-sillion-mhz kort! da får du hele TRE pxler mer enn det forrige!!! håhåååy" - stikk av, her er det et konsoll-forum, ikke et pc-skryt forum! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har spillt gjennom hele Halo, hvor f*** er de utrolige vanneffektene du prater om? Jeg husker dem ikke. Det beste vannet jeg har sett så langt er på PS2 (Baldur's Gate, ICO og MGS2), men hardwaren til Xbox tilsier jo at den kan produsere mer avansert vann - teoretisk sett... Kan ikke få understreka nok hvor dustete det er å sammeligne konsoller når det er forskjellen på spill som har noe å si! Den eneste grunnen til å sammenligne platformer er hvis det skjer i forbindelse med å diskutere hvilken boks en spesifik tittel fungerer best på. Det er jo åpenbart at man kan lage drittspill på kongehardware og omvendt. So - why - føkking - BOTHER!!! Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hill ham som startet dette topicet! Vanneffektene på sunshine er de beste! EVER! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-10-23 13:40, skrev tor86: Quote: Den 2002-10-22 21:10, skrev Jc-g: xbox takler mye mer heftig vanneffekter enn PS2 og GC, pga. pixelshaderene pøh det er så bullshit jeavla xbox fanboy bøg Det kan da ikke være så vanskelig selv for en litt svaksynt trangskalle å fatte at Xbox klarer å levere bedre grafikk enn PS2 og GC. her er noen spes som du sikkert ikke har lest: -NVIDIA grafikk prosessor som leverer mere enn tre ganger så bra grafikkytelse enn de andre konsollene. -Intel 733MHz prosessor. (kraftigst blandt konsollene.) -Intern harddisk for massiv lagring av spillinformasjon. [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-11-02 14:43 ] Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 14:41, skrev Smyagol: Quote: Den 2002-10-23 13:40, skrev tor86: Quote: Den 2002-10-22 21:10, skrev Jc-g: xbox takler mye mer heftig vanneffekter enn PS2 og GC, pga. pixelshaderene pøh det er så bullshit jeavla xbox fanboy bøg Det kan da ikke være så vanskelig selv for en litt svaksynt trangskalle å fatte at Xbox klarer å levere bedre grafikk enn PS2 og GC. her er noen spes som du sikkert ikke har lest: -NVIDIA grafikk prosessor som leverer mere enn tre ganger så bra grafikkytelse enn de andre konsollene. -Intel 733MHz prosessor. (kraftigst blandt konsollene.) -Intern harddisk for massiv lagring av spillinformasjon. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-11-02 14:43 ]</font> nvidia geforce 3 skal liksom være 3 ganger så kraftig som ATI sin grafikk prossesor...snakker om "svaksynt trangskalle". Hva så om xbox kan ha best vann grafikk LES topicen "Hvilken konsoll HAR best vann-effekter?" ikke hvilken konsoll KAN lage best vann effekter?...din trangsynte bill gates slikker Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Kan ikke vi alle slutte fred ved å ta Fanboy - eliminator 2002 Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 14:51, skrev Ratatosk:Jeg har spillt gjennom hele Halo, hvor f*** er de utrolige vanneffektene du prater om? Jeg husker dem ikke.Det beste vannet jeg har sett så langt er på PS2 (Baldur's Gate, ICO og MGS2), men hardwaren til Xbox tilsier jo at den kan produsere mer avansert vann - teoretisk sett...Kan ikke få understreka nok hvor dustete det er å sammeligne konsoller når det er forskjellen på spill som har noe å si! Den eneste grunnen til å sammenligne platformer er hvis det skjer i forbindelse med å diskutere hvilken boks en spesifik tittel fungerer best på. Det er jo åpenbart at man kan lage drittspill på kongehardware og omvendt.So - why - føkking - BOTHER!!! På en av de første banene, Halo trur jeg den heter, når du krasjer i den lille flyet. Fossen og den bekken der er jo bra.. Halo er det beste spillet til xbox hittils syns jeg. Burnout var jeg skikkelig skuffa over. Syns det var litt dårlig grafikk og lite biler der.. DOA3 har også fin vanneffekt, men må nå si naturen på Halo, i Halo verden, er bra. puh, sliten skrive mye og fort.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-10-27 21:56, skrev MadZ:til de som skrev om at pc har best vann-effekter:PELL DERE UT!! VI SNAKKER KONSOLL HER, JÆVLA BILL GATES-SLIKKERE!!!konsoll er til spill, pc til all den andre bulshitten! Har fint lite å si. Han spør om beste vann effekter. Idag blir en konsoll mer og mer lik en PC og noen PC'er blir mer og mer lik konsollen. Beste vann effekter finner du på PC. Morrowind og No One Lives Forever 2 f.eks har begge meget bra vann effekter. Så lenge PC har Radeon 9700 Pro så vil de beste effektene finnes på PC. :razz: _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-04 12:28 ] Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 01:10, skrev tor86:nvidia geforce 3 skal liksom være 3 ganger så kraftig som ATI sin grafikk prossesor...snakker om "svaksynt trangskalle". Hva så om xbox kan ha best vann grafikk LES topicen "Hvilken konsoll HAR best vann-effekter?" ikke hvilken konsoll KAN lage best vann effekter?...din trangsynte bill gates slikker Trangsynt sier du..og du mener at alle som liker Xbox er Quote: bill gates slikker :lol: :lol: :lol: snakk om hvem som er trangsynt. Her er det snakk om hvilken konsoll som kan produsere best vanneffekter, og der tar Xbox 1. plassen. Både Morrowind, Splinter Cell, DoA3 og Rallisport Challange har mer imponerende vanneffekter enn noe Gamecube eller PS2 spill. Og det er spill som er ute, eller kommer ut i løpet av denne måneden (les Splinter Cell og Morrowind). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå