Viper89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Var litt kjapp med å slette alle bilder på minnebrikken, og fant ut at mange familiebilder ikke var lagt inn på pcn. Noen program som kan hente tilbake slettede bilder? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Her er redningen. Meget enkelt prog. Klikk her. Lenke til kommentar
Ove_H Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Testet dette på kortet jeg slettet igår, fungerer kjempe bra! Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Tusen takk!! Håper bare det ikke koster for mye penger Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Tusen takk!! Håper bare det ikke koster for mye penger 6668352[/snapback] Det er gratis ja:) Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Om det er viktige bilder anbefales det fra eksperthold at man ikke bruker denne type programmer, da det kan skje at man ikke klarer å redde innholdet men heller gjøre skaden verre. Dette kan være løsningen om bildene er så viktige at man ikke ønsker å ta noen risiko, men heller betale noen kroner for å få reddet det som kan reddes. Dette selskapet er eksperter på denne type oppdrag, og gjør alt fra minnebrikker til rekonstruksjon av harddisker ved brann, vannskader, jobber for politiet osv. Endret 16. august 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Så klart de sier det, da har de skal en jobb å gå til. Jeg har brukt slike programer flere ganger, dette har ALDRI vært nor problem i hele tatt. ANBEFALES! Eller har jeg bare vært heldig tro? Endret 17. august 2006 av paalwa Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det fungerer sikkert helt greit i de aller aller fleste tilfeller, har ikke hatt noen problemer selv når jeg har prøvd ut programvaren. Men det som er sikkert, er at sånn type programvare ikke er 100%, og du kan gjøre vondt verre. Om bildene ikke er viktigere enn at du er villig til å ta sjansen, så gjør du det. Er det bildene fra det siste bryllupet du fotograferte, og du har allerede fått og brukt opp de 10 000 kronene du tok betalt for fotograferingen, så leverer du inn brikka di, uten tvil. Det er fortsatt forskjell på profesjonelle folk som har dette som yrke og et gratisprogram du kan laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå