ALLAH Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Sitter her med store planer om å oppgradere mitt system med Conroe cpu. Det store problemet ligger i ulike variasjoner av hovedkort. Da jeg er en fyr som elsker å overklokke å gjerne sitte en dag å ti, bare å drive eksperimentering på bios, er da mitt spørsmål: Hva hovedkort å ram bør jeg velge med tanke på overklokking? kortet skal støtte SLI Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hvis du skal kjøre SLi og conroe burde du vente på nForce 570/590 fra nvidia, eventuelt et annet kort og bruke modda drivere men det blir vel litt mer plunder. her er det noen gode ram-brikker: Corsair TWIN2XP2048-6400C4 Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ok, si jeg er villig til å vente, hvor lenge er det isåfall snakk om? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg er litt usikker men hvis du venter til slutten av august bør det ha komme noen. Ifølge komplett skal Asus P5NSLI komme 26/8, det støtter SLI og Conroe Lenke til kommentar
Moal Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 E6600 kommer ikke før den 29. august på komplet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå