drphil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 når jeg starte opp PCen for jeg en beskjed: "SYSTEM FAILED, DVA TEST FAILED" hva er det? har nettopp bytta prosessor... har også prøvd med en annen HD, men samme beskjed kommer.... PC starter jo, men d virker som d er bare BIOS som starte, men skjermen reagerer ikke:/ Lenke til kommentar
Lost1989 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det betyr att skjermkortet er defekt eller ikke tilkoblet skikkelig. Har selv hatt problemer med det, og måtte tilslutt skaffe meg ett nytt ett. Prøv å se om skjermkortet står odrdentlig inni slotten, hvis ikke det hjelper kan du prøve med et annet skjermkort for å se om det funker da. Lenke til kommentar
drphil Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det betyr att skjermkortet er defekt eller ikke tilkoblet skikkelig. Har selv hatt problemer med det, og måtte tilslutt skaffe meg ett nytt ett. Prøv å se om skjermkortet står odrdentlig inni slotten, hvis ikke det hjelper kan du prøve med et annet skjermkort for å se om det funker da. 6665769[/snapback] kk:/ jeje, får prøve d da;D Lenke til kommentar
Lost1989 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hater den medldinga der hørt den tusenvis av ganger, etterfulgt av svartskjerm. Håper du får fiksa problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå