_Ferrari_ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) .. på skjermen Hei! Jeg satt og spilte CS 1.5 (av alle ting..) og plutselig kræsjet PC'n. Fikk svart skjerm med hvite prikker og streker, og så rosa skjerm med samme prikker og streker. Restarta, og da fikk jeg beskjed om at "systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil." Jeg mistenker noe galt med skjermkortet, som er et ASUS EAX1600XT Silent (passivt kjølt.) Selv synes jeg det var rart, siden CS 1.5 ikke akkurat er det mest krevende spillet.. Kjørte gjennom 3DMARK05 uten problem. Noen som har noen idé om hva dette kan være? Jeg har ikke opplevd det tidligere. Systemet: AMD 64 3200+ (939) @ 2.4Ghz - 2GB Corsair TxinX CL3 - MSI K8N-Neo4-F - OCZ ModStream 450W - ATi X1600XT 256 MB Silent Mvh _Ferrari_ EDIT: Nå kræsjet det under 3DMark også.. EDIT2: Jeg modifiserte kabinettet litt, og skrudde fast en illsint Zalman vifte i sidedøra, rett ovenfor skjermkortet. Nå holder det maks 46 grader i 3DMARK, mot laaangt over 50 uten vifte. Håper dette gjorde susen. Endret 13. august 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå