Antarctica Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) I går var jeg ute i skogen og letet etter et motiv til ukens fotokonkurranse! Men til min store glede fant jeg ut at det var sau og lam i skogen - Og det er jo verdens tøffeste husdyr! Da jeg var på tur hjem, poserte et lam til meg midt på stien! Teknisk sett kunne det sikkert ha vært bedre, men jeg syns det ble ganske morsomt jeg! Edit: Jeg har gjort et par endringer på bildet ... Endret 13. august 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 åh! så mye ørepynt lammet hadde :!: Likte bilde veldig godt!, kansje pittelitt for mørkt, men jeg likte det iallefall, flott bilde Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sauen hadde veldig rett "pels" Rett fra frisøren? ...trodde de skinna seg der... Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Sauen hadde veldig rett "pels" Rett fra frisøren? ...trodde de skinna seg der... 6682231[/snapback] Det er jo trossalt "årets" lam, så de ser ofte slik ut i pelsen da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå