ekwathne Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg og mine venner kjøpte netopp age of empires 2 gold edition. Men når vi skal spille mot hverandre over internett med gamespy arcade kommer det "unable to join" og vi blir kastet ut av spillet. Vi trodde først det var noen porter i routeren vi måtte åpne men aller portene er åpne. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvilke porter har du åpnet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det er broren min som styrer med internett og routeren, men han sjekket og da var alle portene åpne. Kan det være noe brannmur greier i routeren? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mer sannsynlig at det er nå brannmur greier i pcen din Prøv å deaktiver brannmuren Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Alt av brannmur i pcen min er av. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 At alle porter er åpne betyr da vitterlig ikke at alle porter er routet til den PCen du sitter på. Hvis du har firewall på maskina di så prøv å sette din lan-ipadresse til DMZ-host på ruteren, hvis du ikke vet hvilke porter du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå