BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei skal kjøpe ny pc snart men usikker på om jeg burde vente på de nye grafikk korta med directx10 støtte. pcn jeg kommer til å kjøpe skal være til gaming. kommer ikke til å spille etter 2 år siden da er det militæret. Er litt usikker om jeg har postet dette i feil forum men fint med litt respos om dere gidder;) Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 eg har ein kompis som lurer på det samme "det blir jo billigare etter kvart" men det kjem jo alltid noko nytt, so eg seie no berre løypågkjøyp. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er jo bare skjermkortene som skal støtte directx10....Du kan jo godt gå for et Conroe oppsett med et middeklasse skjermkort som feks 7600 gt/gs for så å kjøpe nytt når de kommer Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Er jo bare skjermkortene som skal støtte directx10....Du kan jo godt gå for et Conroe oppsett med et middeklasse skjermkort som feks 7600 gt/gs for så å kjøpe nytt når de kommer 6665371[/snapback] det er en dell pc og de er ikke akurat vennlige med når det gjelder å bytte ting:P Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Viss man skal vente på dx 10 kan man jo liksågodt alltid vente, det kommer alltid nye og bedre ting og prisene går ned...... Så jeg ville ha kjøpt meg en maskin nå og heller oppgradert litt i den av og til Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Viss man skal vente på dx 10 kan man jo liksågodt alltid vente, det kommer alltid nye og bedre ting og prisene går ned...... Så jeg ville ha kjøpt meg en maskin nå og heller oppgradert litt i den av og til 6665395[/snapback] Men hvis man har ett directx9 kort kan man da ikke spille directx 10? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10. Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10. 6665427[/snapback] Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå? Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Må du kjøpe DELL? Gå for eit rimelegare kort, og oppgrader til DX10 når det kjem. Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Må du kjøpe DELL? Gå for eit rimelegare kort, og oppgrader til DX10 når det kjem. 6665461[/snapback] :/ Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg skal også gå til innkjøp av en ny maskin nå, og har lurt på det samme som deg, men kom fram til det alle her sier. Jeg personlig går ikke for et mid-end card, men GeForce 7950GX2. Sånn som jeg ser det ville jeg ikke kjøpt et DX10 kort med en gang uansett siden det ofte tar litt tid før en ny teknologi er optimalisert i diverse spill og drivere uansett, pluss at det ofte er noen såkalte "barnesykdommer", så om du skal vente på DX10 kort så kan du like greit vente et år eller lengre Så ja, jeg anbefaler at du går for et DX9 kort nå, for det er alltid noe å vente på Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noen som vet sånn ca når skjermkort produsentene kommer med DX10 skjermkort Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10. 6665427[/snapback] Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå? Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10? 6665446[/snapback] tør jeg spør hva som er styr med å bytte deler i en dell? Jeg har dell, og bytter deler i den som en hver annen pc av den grunn Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg skal også gå til innkjøp av en ny maskin nå, og har lurt på det samme som deg, men kom fram til det alle her sier. Jeg personlig går ikke for et mid-end card, men GeForce 7950GX2. Sånn som jeg ser det ville jeg ikke kjøpt et DX10 kort med en gang uansett siden det ofte tar litt tid før en ny teknologi er optimalisert i diverse spill og drivere uansett, pluss at det ofte er noen såkalte "barnesykdommer", så om du skal vente på DX10 kort så kan du like greit vente et år eller lengre Så ja, jeg anbefaler at du går for et DX9 kort nå, for det er alltid noe å vente på 6665565[/snapback] Heeeelt enig. Kjøp deg en ny gamingpc nå. Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10. 6665427[/snapback] Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå? Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10? 6665446[/snapback] tør jeg spør hva som er styr med å bytte deler i en dell? Jeg har dell, og bytter deler i den som en hver annen pc av den grunn 6665585[/snapback] Takker alle sammen for respons! da blir det ny pc neste uke fra KOMPLETT:D Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Zuckron: Det spørs alt etter hva du bytter det. Var hjemme hos en kompis av meg i går, og så på en Dell pc. Han hadde tenkt til å bytte CPU Vifte blant annet i Dellen sin og da sa jeg at han bare kunne gi opp med en gang. Dell har litt spesielle løsninger på saker og ting, det så jeg spesielt i går kveld. For å si det sånn: Det er en grunn til at jeg ALDRI har kjøpt eller ALDRI skal kjøpe Dell stasjonær. Den som jetter riktig får ti poeng . Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Dell følger ikke ATX standard, så ofte er det et totalt he***te å få byttet deler. Dell bærbare er ofte bra, men en Dell stasjonær anbefaler jeg kun til folk som vil bruke maskinen til den dør uten noen oppgradering. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 vet dette er offtopic, men får bare si det Altså.. dell er ikke noe galt å kjøpe for folk som bare har tenkt til å ha en stasjonær som funker og ikke har planer om å bytte mere enn skjermkort, ram harddisk og sånn Men for overklokkingsentusiaster er nok ikke dell tingen nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå