abene Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Google har utvidet sin søketjeneste slik det nå er enklere å søke etter filmtrailere. Les mer Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fint dette da:) Burde også legge til søk etter spilltrailere og sånt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) det var bra... Men jeg går som regel på filmweb. Endret 13. august 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Syns nå det er et flott initiativ jeg da.. De utvider statig, blir mer og mer imponert jeg. Snart slipper de vel sitt eget operativsystem, og office-pakke? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Har de ikke noe slags office-pakke online? Eller er jeg bare et surrehue? Endret 13. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ikkje gale. Personlig bruker eg apple.com/trailers til sånt men uansett. Og nei dei har ingen officepakke. Og personlig tviler eg på at visst dei slapp at eige OS at det ville bli noke kjempestort og populært. Endret 13. august 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Synd at også desse klippa skal vere av så dårleg kvalitet. Får håpe at Google snart kan få litt betre kvalitet på filmane sine. Då kan kanskje denne tenesta nærme seg konkurrentane. Har de ikke noe slags office-pakke online? Eller er jeg bare et surrehue? 6665780[/snapback] Dei har kjøpt opp eit online skriveprogram og komt med sin eigen rekneark variant. Alt er sjølvsagt i beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå