kjetilkl Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Denne gamespy artikkelen er en god del mere detaljert enn mye av det andre jeg har sett de siste dagene, paladins får taunt (hmm... kommer paladins til å bli de nye tankene, og alle warriors går dps kanskje? (det er jo det de egentlig vil )), billige flying mounts, PvP teams som kan kjempe mot hverandre uansett faction etc ... jeg gleder meg http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft...n/725327p1.html Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Med 25mans instancer kommer man til å trenger tanks, og man kan ikke lenger ta med masse warriors. Palatanks ftw. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Denne gamespy artikkelen er en god del mere detaljert enn mye av det andre jeg har sett de siste dagene, paladins får taunt (hmm... kommer paladins til å bli de nye tankene, og alle warriors går dps kanskje? (det er jo det de egentlig vil )), billige flying mounts, PvP teams som kan kjempe mot hverandre uansett faction etc ... jeg gleder meg http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft...n/725327p1.html 6665191[/snapback] "In regards to flying mounts, the Horde will get armored Wyverns and the Alliance will get armored Gryphons. These will be available in normal and elite varieties, and according to Chilton, the normal versions will most likely be significantly cheaper than today's epic mounts." Yes! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mye fin info der, ja. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Shamans, meanwhile, are getting Bloodlust, the iconic Warcraft ability that players have been clamoring for. Congratulations! Blooodlust! Elsker shaman, endelig får vi den ultimate shaman magien! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ohh, nesten en slipp-dato og. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Digg er alt jeg har å si... endelig noe positivt om BC. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Stusset litt over: Two of its wings will be centered on five-man groups of level 70 characters, and its last will be a full-on 25-head raid, at the end of which is none other than Prince Kael'Thas Sunstrider.' Om eg forstod dette rett skulle Keal'Thas være boss i dette dungeonet, blir ikkje det litt feil iom at han er lederen til blood elves? Endret 13. august 2006 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
genetex Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nei blizz kan jo skifte loren fort de:p "He was corrupted by ***** blablabla" KILLKILLKILL. Blir nok noe slikt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Paladin med taunt? men.. hva skal warrior gjøre da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Etter BC kommer Shaman _og_ warrior til å bli bortimot overfødige i instancer... Liker ikke detta jeg ass Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bloodlust er ihvertfall en god grunn til å ha med shamans. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Etter BC kommer Shaman _og_ warrior til å bli bortimot overfødige i instancer... Liker ikke detta jeg ass 6666196[/snapback] Hvorfor? Paladins får taunt, men hva så? Det funker ikke til å holde stabil agro uansett. Warrior vil fortsatt være essensielle for å holde agro. Og som nevnt over får shamans bloodlust, som sikkert vil gjøre dem meget populære i instancer. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er egentlig litt overrasket over hvor mye info som plutselig kom nå kanskje de har fucket programmeringen og må gjøre noe for å holde oss interessert Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Etter BC kommer Shaman _og_ warrior til å bli bortimot overfødige i instancer... Liker ikke detta jeg ass 6666196[/snapback] Hvorfor? Paladins får taunt, men hva så? Det funker ikke til å holde stabil agro uansett. Warrior vil fortsatt være essensielle for å holde agro. Og som nevnt over får shamans bloodlust, som sikkert vil gjøre dem meget populære i instancer. 6666244[/snapback] Warrior taunt er faktisk forandret nå, til å gjøre akkurat det du sier. Før "mistet" du aggroen når taunt debuffen gikk ut, nå plasserer taunt deg permanent på 1. plass på aggrolisten. Vi hadde en "spennende" firemaw kill etter at den uanmeldte forandringen kom Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 For oss uvitende, hva er Bloodlust? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Etter BC kommer Shaman _og_ warrior til å bli bortimot overfødige i instancer... Liker ikke detta jeg ass 6666196[/snapback] Hvorfor? Paladins får taunt, men hva så? Det funker ikke til å holde stabil agro uansett. Warrior vil fortsatt være essensielle for å holde agro. Og som nevnt over får shamans bloodlust, som sikkert vil gjøre dem meget populære i instancer. 6666244[/snapback] Warrior taunt er faktisk forandret nå, til å gjøre akkurat det du sier. Før "mistet" du aggroen når taunt debuffen gikk ut, nå plasserer taunt deg permanent på 1. plass på aggrolisten. Vi hadde en "spennende" firemaw kill etter at den uanmeldte forandringen kom 6666312[/snapback] Litt OT men kan du forklare i detalj hvordan taunt virker etter forandringen? Lenke til kommentar
Songmist Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Etter BC kommer Shaman _og_ warrior til å bli bortimot overfødige i instancer... Liker ikke detta jeg ass 6666196[/snapback] Hvorfor? Paladins får taunt, men hva så? Det funker ikke til å holde stabil agro uansett. Warrior vil fortsatt være essensielle for å holde agro. Og som nevnt over får shamans bloodlust, som sikkert vil gjøre dem meget populære i instancer. 6666244[/snapback] Warrior taunt er faktisk forandret nå, til å gjøre akkurat det du sier. Før "mistet" du aggroen når taunt debuffen gikk ut, nå plasserer taunt deg permanent på 1. plass på aggrolisten. Vi hadde en "spennende" firemaw kill etter at den uanmeldte forandringen kom 6666312[/snapback] Litt OT men kan du forklare i detalj hvordan taunt virker etter forandringen? 6670194[/snapback] Dum rogue critter for 2k med backstab på sint end game boss (rogue har da 2k "threat" på sint end game boss), warrior taunter -> warrior får 2001 "threat" på sint end game boss. Før fikk man bare absolutt aggro på sint end game boss i X secs. eller noe eller noe -> etter X sekunder ble effekten borte og om warrior ikke hadde skapt threat på vanlig måte startet sint end game boss å hamre på dum rogue igjen. Nå får man garantert aggro i X secs. + på topp av threat lista. Så man har en heftig chance å fortsatt ha aggro når X secs. tikker ut. EDIT: blæææh overtrøtt. Bloodlust "The long-rumored Shaman ability Bloodlust from previous Warcraft games will be live in Burning Crusade and available to level 70 players. Bloodlust will be a party buff that will increase the speed of melee attacks and reduce cast times (and include the requisite growing animation and beastly howls Lore fiends would expect) for a short duration." Endret 14. august 2006 av Songmist Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Husk at når duration på Taunt er over vil du gå ned 10%. For å ta eksempelet ditt. Roguen critter for 2000. Warrior taunter. Warrior har 2001 Threat. Om ikke warrior bygger mer threat vil han etter at taunt duration er over stå igjen med 1800 threat ( 2000 - 10% ). I allefall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Husk at når duration på Taunt er over vil du gå ned 10%. For å ta eksempelet ditt. Roguen critter for 2000. Warrior taunter. Warrior har 2001 Threat. Om ikke warrior bygger mer threat vil han etter at taunt duration er over stå igjen med 1800 threat ( 2000 - 10% ). I allefall slik jeg har forstått det. 6670492[/snapback] trodde det var mer: roguen får 2000 threat *taunt* Warrior har 2200 thread (10 % mer enn høyeste, threatregel eller no) Warrior mister 200 threat (eller 10 % av den threaten han skapte) Warrior har mest sannsynlig aggro. sånn jeg har fotstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå