simson Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Har jobbet litt med en handlevogn og oppdatert den underveis. Nå begynner jeg å føle meg fornøyd med den. Skal ikke bruke den til 3d-spill, men til enklere spill (football manager, etc), noe videoredigering, photoshop, etc. Er rimelig grønn på hva som trengs inni kabinettet, så alle kommentarer mottas med stor takk! Kabinett: Chieftec Dragon DX-01 USB/FireWire Skjermkort: Gainward 7600 GS Hovedkort: Gigabyte GA-965P-DS3 Prosessor: Intel Core 2 Duo E6300 DVD-brenner: Nec ND-3550 HD: Seagate Barracuda 7200.10 320 GB SATA (Har i tillegg en 160gb IDE som jeg tenker å bruke) RAM: TwinMOS DDR2-DDR533 1024MB (2stk) Ekstern HD: Western Digital My Book Essential Edition 250 GB Noen som har kommentarer?Handlevogn Og et konkret spørsmål: Bør jeg kjøpe inn ekstra vifter? Eller duger det som allerede er i kabinettet? Endret 13. august 2006 av simson Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kabinettet kommer vel uten strømforsyning? Kjøp en stillegående PSU på minimum 400 watt. Ville satset på 2048 Mb minne, spesielt i videoredigering og Photoshop vil du merke forskjell. Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Kabinettet kommer vel uten strømforsyning? Kjøp en stillegående PSU på minimum 400 watt.Ville satset på 2048 Mb minne, spesielt i videoredigering og Photoshop vil du merke forskjell. 6665177[/snapback] Takk for kommentarer! Står på prisguiden at kabinettet kommer med 360 watt psu. Er det tilstrekkelig? Jeg har bestilt 2 x 1024mb RAM, men glemte å føre opp dobbelt her på forumet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Stemmer at det er med en PSU på Chiftec Kabinettet ja. Bruker å gjøre det på de kabinettene. Ellers ser jo systemet bra ut det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå