Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ser at det finnes to forskjellige kablede gamepads til 360, hvor den på den ene står på esken at den er laget for å konne fungere både på 360 og i windows. Er det andre forskjeller på disse? Lenke til kommentar
spzh Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg vet ikke om og i så tilfelle hva som er forskjellig... Jeg har en standard 360-spake i tillegg til den trådløse som fulgte med Boxen. Første gangen jeg koblet inn spaken på PC'en min (Windows XP) virket den med en gang, uten at jeg måtte legge inn drivere eller noe sånt. Dette på tross av at jeg har den spaken som ikke er sånn Windows-spake med rød eske Etter at PC'en ble formatert nylig, måtte jeg imidlertid legge inn driver for at den skulle virke... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 De selges for samme prisen på den lokale elkjipen (4 kroner forskjell), så jeg lurer på om ikke den for windows er lurest å kjøpe da? Ps: ikke mas om at det er lurest å kjøpe trådløs, for jeg skal ha en med én gang de åpner på mandag, og trådløs har de ikke inne... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 De selges for samme prisen på den lokale elkjipen (4 kroner forskjell), så jeg lurer på om ikke den for windows er lurest å kjøpe da? Ps: ikke mas om at det er lurest å kjøpe trådløs, for jeg skal ha en med én gang de åpner på mandag, og trådløs har de ikke inne... 6667078[/snapback] Tjaa, skreiv du Elkjip med vilje? KJøp den til Windows også Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Så lenge den ikke har noen ulemper i forhold til den andre, så blir det nok den... Og jeg kan ikke tenke meg at jeg kan skrive så feil med vilje! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så lenge den ikke har noen ulemper i forhold til den andre, så blir det nok den...Og jeg kan ikke tenke meg at jeg kan skrive så feil med vilje! 6667101[/snapback] Hvis man skriver kjip veldig mange ganger og så skriver kjøp en gang er sjansene ganske store for at det blir kjip da også. Hva har du imot Elkji... kjøp! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Som kjede har jeg ikke noe imot dem! Lokalt vareutvalg og priser i forhold til stormarkedene derimot... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Min helt vanlige ikke-windows kontroller funker på maskinen. Bare kjøp den billigste. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg tror forskjellen er at på den ene følger det med driver på cd.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg tror forskjellen er at på den ene følger det med driver på cd.. 6667734[/snapback] Jeg lastet den ned jeg... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg vil også nevne at på Windows update elns så blir driveren lastet ned automatisk på PC'en Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg vil også nevne at på Windows update elns så blir driveren lastet ned automatisk på PC'en 6670377[/snapback] Windows update..? Du mener den der "Security pack2" eller et eller annet med Pack 2, vel? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Ta den billigste. Dessuten så kan du laste ned drivere. Foressten hold dere unna Service Pack 2, den dreper næmest maskina. Dataen min jobbet mye bedre uten SP 2. Endret 14. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Var som sagt bare 4 kroner som skiller (395,- vs 399,-) så jeg endte opp med den til windows... Og forresten; Det heter "Service Pack 2" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg har service pack 2, og jeg måtte laste ned driverene, så jeg hadde rett og dere feil Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bare for å si det så er det en god stund siden Sp2 kom ut, og hvis du ikke har senere oppdatert windows med de sikkerhets oppdateringene som kommer ganske ofte. Så må du laste ned driverne HERFRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå