Xanitra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Min CRT 21' skjerm har sviktet. Noen tips til LCD? Altså flat skjerm da.. Synes forøvrig at kvaliteten på CRT er bedre enn LCD, men kanskje jeg tar feil? fyr løs. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. Skal du spille så kan det nok være en ide med en mindre skjerm, f.eks 19". Skal du ha større så blir gjerne skjermene litt tregere mhp oppdatering og det vil også kreve mer av skjermkortet for å få tilsvarende ytelse i en opppløsning som er større. En jeg vil anbefalle hvis du vil ha stor skjerm er DELL sin 24" som er på salg nå til ca 7 tusen kroner. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) da blir det vel en 19'.. til spilling da altså. Hva anbefales. Endret 13. august 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
Boye Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har du fått med deg denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587477 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 aa leser vel videre her jeg da. CRT rules!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå