akristina92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hei. Hva har egentlig uploadhastigheten min å si? Om jeg begrenser min upload-hastighet til for eksempel 5KB\s, vil da min download-hastighet synke? Takker for svar. Endret 13. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 En lav uploadhastighet gir med enkelte klienter en lavere nedhastighet siden programmet ditt rapporterer til trackeren hvor mye du laster opp/ned til enhver tid. Noen BT-programmer prioriterer trafikk (upload) til de som har høy upload selv. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kan du nevne noen av programmene som ikke rapporterer til trackeren? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Eldre versjoner av bitcomet gjorde i alle fall ikke det... Allikevel vil jeg si at det er ganske dårlig gjort å bare laste ned uten å bidra med noe som helst tilbake! Hvis flesteparten som laster ned noe over BT ikke bidro med noe tilbake (5KB/Sec er INGENTING når du laster ned med >50) viller torrenten dø ut etter kort tid. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Eldre versjoner av bitcomet gjorde i alle fall ikke det...Allikevel vil jeg si at det er ganske dårlig gjort å bare laste ned uten å bidra med noe som helst tilbake! Hvis flesteparten som laster ned noe over BT ikke bidro med noe tilbake (5KB/Sec er INGENTING når du laster ned med >50) viller torrenten dø ut etter kort tid. 6665020[/snapback] Joda, feigt er det nok. Problemet er at jeg deler linje med resten av familien min, og de blir ikke svært glade da jeg sluker hele linja. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Eldre versjoner av bitcomet gjorde i alle fall ikke det...Allikevel vil jeg si at det er ganske dårlig gjort å bare laste ned uten å bidra med noe som helst tilbake! Hvis flesteparten som laster ned noe over BT ikke bidro med noe tilbake (5KB/Sec er INGENTING når du laster ned med >50) viller torrenten dø ut etter kort tid. 6665020[/snapback] Joda, feigt er det nok. Problemet er at jeg deler linje med resten av familien min, og de blir ikke svært glade da jeg sluker hele linja. 6665023[/snapback] Netlimiter er din venn... Sett upload lavt på dagtid når andre bruker linja, og høyt når ingen bruker den til noe fornuftig! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har også med linja di og gjøre om det vil gå tregt hvis du setter upload veldig lavt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har satt upload til 277Kbits men den går maks på 30-40Kbits opp og ned har jeg satt til 1Mbits men den er på maks 20Kbits Har dårlige 1500/300 fra telenor som yter 100 ganger værre ... Hva er best av bittorrent og bitlord ? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Høres for meg ut som om du blander BITS og BYTES her... Evt at du her problemer med nettverksinnstillingene dine. Og forresten: uTorrent er best Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har du kanskje en link til utorrent ? Orker des. ikke å google Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) hva med å prøve www.utorrent.com? Og det ville tatt deg kortere tid å finne det selv enn å skrive en ny post her Endret 13. august 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Orket ike har ikke spist ennå ! Har det heller ikke så travelt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvem port skal jeg bruke ? Default porten funker ikke ... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Da får du bare spise litt og lese hva som står på skjermen! (Options - Speed Guide) Endret 13. august 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvem port skal jeg bruke ? Default porten funker ikke ... 6667297[/snapback] Gå på www.portforward.com, les oversikten over porter der, og pass på at du velger en port som ingen andre programmer bruker. I Bitcomet kan man få opp en oversikt over peers - i hvert fall noen av disse bør være "remote", hvis ikke må denne porten åpnes. Bruksanvisning finner du på samme nettside, samt masse annen kjekk info. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Den nevnte speed-guiden liknet til portforward.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå