Hypernicus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så litt tøft ut. Blanding av WoW og noe mer futuristisk. http://www.mediahump.com/index.php?h=5491 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ser ut til at det er Rising Force Online. Et grind uten like har jeg hørt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "Blanding av WoW og noe mer futuristisk"? Jeg synes ikke WoW er det eneste som skal nevnes når folk snakker om MMOs. WoW var laaaangt ifra det første. Skal en si det der ligner på noe, så sier man Star Wars Galaxies eller noe slik... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "Blanding av WoW og noe mer futuristisk"? Jeg synes ikke WoW er det eneste som skal nevnes når folk snakker om MMOs. WoW var laaaangt ifra det første. Skal en si det der ligner på noe, så sier man Star Wars Galaxies eller noe slik... 6665921[/snapback] Men det ligner jo på WoW og.. Om WoW er det eneste mmo man har spilt så er det jo logisk å sammenligne det med det. Dessuten lignet UIen litt på den orginale WoW UIen.. Unødvendig innlegg! Lenke til kommentar
augulv Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 BullShit WoW Koster Penger - du blir hekta - kjedelig når du kommer i høy level og der ryker 3890 kr på spillingen din! Ikke Begynn med WoW Lenke til kommentar
Agg Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 BullShit WoW Koster Penger - du blir hekta - kjedelig når du kommer i høy level og der ryker 3890 kr på spillingen din! Ikke Begynn med WoW Virkelig en nødvendig post, siden denne tråden ikke handler om WoW... Som Flaringo sa, så ser det ut til at dette er Rising Force Online. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hahahahaha:P det spillet der minte meg om Guild Wars men til saken.. jeg har hørt om spillet.. men jeg husker hva det het :S Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ser ut til at det er Rising Force Online. Et grind uten like har jeg hørt. 6664868[/snapback] For å holde seg litt på topic. Ja det er Rising Force Online, eller RF Online som de sier. Som Flaringo sier så er det en del grinding, siden det ikke finnes så mye quester. Det hanlder om 3 raser som går i krig, der han som har med seg fleste healing kits vinner. Ganske teit ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå