Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Hm, må nok snart dra frem igjen Oblivion og spille litt med denne moden 6683580[/snapback] Med den hardwaren der og MS sin hyping av grafikken til Oblivion ville det jo vært en skam mot MS og ikke spille hehe Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fremdeles smak og behag, og det er jo rimelig mange rundt om i verden som digger spillet slik det er.Jeg liker heller ikke level-systemet, og jeg er så gammeldags at jeg vil ha turbasert kamp. Dette er ikke tema i denne tråden, og vi alle ser frem til OOO1.3 blir sluppet. 6683470[/snapback] Fordi det er utrolig mange som begynte å spille rollespill først når det ekstremt hypede spillet Oblivion kom. De fikk servert videoer om hvor fantastisk grafikken og slikt var, og da brydde de seg ikke om et var rollespill, selv om de aldri hadde spilt RPG før. Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 ...Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. 6683625[/snapback] Godt sagt, der ligger problemet. Lakus - Det var turbasert kamp jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hehe bra sagt ja Men skrik ut viss moden er ute Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 hehe bra sagt ja Men skrik ut viss moden er ute 6684796[/snapback] will do, real g00d Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) ...Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. 6683625[/snapback] Godt sagt, der ligger problemet. Lakus - Det var turbasert kamp jeg tenkte på ja. 6684173[/snapback] Jeg sier dog ikke at Oblivion er et dårlig spill. Bare langt ifra så godt som det kunne ha vært (og så godt som det blir med den modifkasjonen). EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. Endret 16. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. 6687526[/snapback] Abonnerer du ikke på tråden, da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 ...Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. 6683625[/snapback] Godt sagt, der ligger problemet. Lakus - Det var turbasert kamp jeg tenkte på ja. 6684173[/snapback] Jeg sier dog ikke at Oblivion er et dårlig spill. Bare langt ifra så godt som det kunne ha vært (og så godt som det blir med den modifkasjonen). EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. 6687526[/snapback] åååå! Syns det stod at han skulle sette RELEASED i topic fordi den var ute! Er vell ikkje så lenge til nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. 6687526[/snapback] Abonnerer du ikke på tråden, da? 6687552[/snapback] Jeg gjør ikke det. Jeg har uheldigvis abonnert på tråder som "google-leken", så da får jeg en bunke flere mails hver dag, i tillegg til all spam-mailen. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg gjør ikke det. Jeg har uheldigvis abonnert på tråder som "google-leken", så da får jeg en bunke flere mails hver dag, i tillegg til all spam-mailen. 6688146[/snapback] Du kan faktisk fjerne ditt abonnement på tråder gjennom kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kommer modden idag/de nærmeste dagene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Ja den skal i følge planen det ja Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Dette så helt vilt ut. Tok noen screenies fra traileren. Har egenlig spilt meg en smule lei , men med denne modden virker det som Oblivion blir et nytt spill. For meg var det ikke aktuelt å runde oblivion slik det var, levlesystemet ble for tåpelig. Installerte OOO 1.2, men dette blir jo enda bedre ser det ut som! Se så sykt mange nye items man får! Utrolig bra gjort å lage en slik mod, som i mine øyne gjør spillet MYE mer morsomt å spille. LISTE OVER FEATURES I OOO 1.3 Endret 17. august 2006 av asad Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jepp blir digg, men nå må den komme snart! er lei av og vente Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jepp blir digg, men nå må den komme snart! er lei av og vente 6691735[/snapback] Er kjipt å vente ja, men det er nok til det beste slik at modden blir mest mulig feilfri =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hehe jo er jo selvfølgeli det ja Bedere og vente litt lengre og få en feilfri Mod en og få den med en gang full av Bugs og feil Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 kan ikke vente til denne modden kommer ut skal starte en nye fyr da Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg vil ha den modden nå jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke modden kommer noe tidligere om dere spammer ned tråden med "jeg vil ha modden!111ONEONE"-poster. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg tror heller ikke at modden kommer noe raskere om man klager på de som spammer om at de vil ha modden nu jeg;) og heller ikke de som klager på de som klager på at de vil ha modden nu;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå