MiSP Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ...Og det var den digresjonen. Inn på emnet igjen! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vet at dette sikkert har dukket opp flere titalls ganger før, men er det noen måte å fjerne OOO helt? Jeg snakker da om hver eneste fil, og alt som følger med, ikke bare å unchecke dem i Mod Manager. Anyone? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bah, etter å ha hatt en temmelig lang pause fra spillet, driver jeg nå og spiller igjennom main-questet med OOO 1.33, og KotN og Shivering Isle installert. Har store problemer med en bug som skjer hver j* gang jeg sloss mot Mythic Dawn folkene - de summon'er jo en rustning når de skal sloss, noe som går fint, men når de dør skifter de tilbake til de vanlige klærne og da krasjer spillet. Noen som vet hva dette kommer av? Skjønner ingenting ettersom jeg har installert akkurat det samme på PCen til broder'n og der fungerer det helt fint. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg vet at dette sikkert har dukket opp flere titalls ganger før, men er det noen måte å fjerne OOO helt? Jeg snakker da om hver eneste fil, og alt som følger med, ikke bare å unchecke dem i Mod Manager. Anyone? Alt er mulig, men problemet er at andre modifikasjoner du har installert kan ha overskrevet enkelte av OOO sine filer, og da må disse filene så klart ikke fjernes. Tør jeg spørre hvorfor du vil gjøre dette? Bah, etter å ha hatt en temmelig lang pause fra spillet, driver jeg nå og spiller igjennom main-questet med OOO 1.33, og KotN og Shivering Isle installert. Har store problemer med en bug som skjer hver j* gang jeg sloss mot Mythic Dawn folkene - de summon'er jo en rustning når de skal sloss, noe som går fint, men når de dør skifter de tilbake til de vanlige klærne og da krasjer spillet. Noen som vet hva dette kommer av? Skjønner ingenting ettersom jeg har installert akkurat det samme på PCen til broder'n og der fungerer det helt fint. Har du andre modifikasjoner installert? I så fall, prøv uten dem. Du har siste oppdatering til spillet, regner jeg med? Endret 8. juni 2009 av MiSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå