mr. Zilter Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) det er ikke lange turen på google før du finner 1.33, Ed Hunter. Tror de har en ny side, eller noe.. EDIT: Javel, da, så kan jeg finne den til deg. Limk Endret 3. januar 2009 av mr. Zilter Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Joda, jeg har brukt OOO seinest i dag. Bør kanskje informere om at det nå finnes OOO v. 1.33, men det er sikkert kjent fra før. Har moddet endel, og kom til å tenke på: Hvordan virker OOO med quest mods, som f.eks. Lost Spires? Hvordan veit Oscuro hvilke monstre som er spawnet i de nye områdene? I den første questen var det Savage Ogres. De gikk ikke an å drepe. Savage Ogres finnes jo ikke engang i Vanilla.. Eller gjør de..? Jeg quoter meg selv for å bumpe tråden. Er det noen som veit? (Misp?) Lenke til kommentar
QZ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Savage Orges og Savage Trolls fins, men eg har berre møtt dei i Nonwyll Cavern i FG questet The Masters Son. Dei er betre enn vanlege Ogres og Trolls, men eg trur ikkje dei er betre enn Azklan Trolls(eller noko sånt). Men eg tviler på at OOO forandrer folk og dyr i andre mods. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sorry for MEGABUMP av tråden, men jeg lurer på om det er noe liv i Oscuro sin mod per dags dato. Har vurdert og installere Oblivion igjen på PCen i det siste nettopp pga Oscuro og andre mods. Tok også og gjorde førstepost "litt" lettere og lese Jada, det er absolutt liv. 1.34 er underveis, jeg holder på å oppdatere readme-en til den nå. Om den er rett rundt hjørnet vil jeg ikke uttale meg om, for det har den strengt tatt vært i et par måneder, men jeg kan ikke tenke meg at det er lenge igjen. Men inntil videre er 1.33 helt kurant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Gøy å se at communityet til spillet fremdeles er "very much alive" Som sagt før, om noen skulle ønske og oppdatere førstepost så send meg en PM. Vurderer også å installere Oblivion igjen for gamle tiders skyld, men tviler sterkt på at min nåværende PC vil klare det spesielt bra da den er regnet på HTPC bruk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Begynt på ny char, første gong med Oblivion på PC, OOO er sjølvsagt installert + litt andre mods. Er det mogleg å sjå kva mods som støtter OOO ein plass? Vil helst unngå konflikt og korrupte data. Endret 14. januar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fryktelig surt at klokken begynner å nerme seg 11 og må da legge meg . Satser på at jeg fikser det morgen, gleder meg! Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Sist jeg spilte OOO (noen måneder siden nå) så måtte jeg finne plassen jeg skulle det var ikke noen quest markers. Er det det nå?? Viss ikke finnes det noe så gjør at det kommer? EDIT: Har støtt på et problem :/ Jeg har Knights of the nine men Talos Wayshrinen er blitt bytta ut med Zenitar (der Talos skal vere er Zenitar) Kan jeg "jukse" meg frem til neste quest på en måte? Endret 28. januar 2009 av Tittoffer Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er det ikke en kode som gjør "complete quest" da ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Om noen skulle ha behov for en oppdaert førstepost må dere si ifra før Gamer.no får opp sitt eget forum, for da er jeg out of here Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sist jeg spilte OOO (noen måneder siden nå) så måtte jeg finne plassen jeg skulle det var ikke noen quest markers. Er det det nå??Viss ikke finnes det noe så gjør at det kommer? EDIT: Har støtt på et problem :/ Jeg har Knights of the nine men Talos Wayshrinen er blitt bytta ut med Zenitar (der Talos skal vere er Zenitar) Kan jeg "jukse" meg frem til neste quest på en måte? Fant ut av det Løsning: I consolen skriver du "setstage <stage> <questID>" Lenke til kommentar
Livert Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Gjør denne modden noe med levlene til mobs? Altså at mobs ikke er justert etter ditt eget level uansett? Edit: Eventuelt, hvilken mod er jeg da på utkikk etter? Gidder ikke starte med Oblivion før jeg får en sånn mod Endret 22. februar 2009 av Livert Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er ikke det hovedpoenget med modden? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er ikke det hovedpoenget med modden? Det vet jeg ikke. Går ut i fra at du prøver å svare på spørsmålet mitt, altså at det er denne modden jeg er ute etter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Er det et annet sted jeg kan laste ned 1,33 versjonen av OOO enn denne? På meg kommer det ikke noe måte å få lastet ned på :/ EDIT: Nevermind, fant det Endret 20. mars 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gjør denne modden noe med levlene til mobs? Altså at mobs ikke er justert etter ditt eget level uansett? Edit: Eventuelt, hvilken mod er jeg da på utkikk etter? Gidder ikke starte med Oblivion før jeg får en sånn mod Nå er jeg ikke helt sikker på hva "mobs" er, men modden fjerner levelskaleringen i Oblivion ja. Modden gjør en rekke andre endringer også (legger til utstyr og quests, endrer økonomien, osv), men jeg kan ikke se en eneste god grunn til å spille Obilvion uten OOO - eneste må være hvis du gjerne vil bli enda mer begeistret for modden ved å spille Oblivion "vanilla" først Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) "mobs" betyr grupper, klynger osv. Skjønner ikke hvorfor folk kaller ett monster for en "mob". :S Endret 21. mars 2009 av timb Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er gamer-language. Forstår vel egentlig ikke hvorfor det heter Vanilla Oblivion når det er uten mods. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er gamer-language. Forstår vel egentlig ikke hvorfor det heter Vanilla Oblivion når det er uten mods. Vannilla ice cream er den originale, med nokså lite smak, så derfor blir vanilla oblivion den originale? men med mods blir smaken litt mer spicy Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Still, det virker bare for dumt. Jeg forstår det, men det er mongo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå