Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har problemer med at Oblivion med OOO 1.31 kræsjer veldig ofte?

 

Jeg har et par characters med moden aktivert, og de krasjer til stadighet (type hvert 30-40. minutt..), mens den ene charactern min uten moden har ennå ikke krasjet..

 

Kjører WinXP SP2 på en Dual-Core Athlon X2 3800+ med et Geforce 7800GT på et ASUS A8N-SLI PREMIUM, oppdaterte drivere til både skjerm- og hovedkort..

 

Tenkte å kanskje prøve å kjøpe Win Vista og se om det hjelper, er det noen idè?

 

 

Edit: Hovedkortmodell gikk litt fort i svingene..

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Andre som har problemer med at Oblivion med OOO 1.31 kræsjer veldig ofte?

 

Jeg har et par characters med moden aktivert, og de krasjer til stadighet (type hvert 30-40. minutt..), mens den ene charactern min uten moden har ennå ikke krasjet..

 

Kjører WinXP SP2 på en Dual-Core Athlon X2 3800+ med et Geforce 7800GT på et ASUS A8N-SLI PREMIUM, oppdaterte drivere til både skjerm- og hovedkort..

 

Tenkte å kanskje prøve å kjøpe Win Vista og se om det hjelper, er det noen idè?

 

 

Edit: Hovedkortmodell gikk litt fort i svingene..

8857450[/snapback]

 

Jepp kjører Vista og merker loadinga med noen modder krever at jeg stopper opp litt og la maskinen loade in før jeg går videre. Fortsetter jeg og løpe da den loader så ender det opp med spillet krasje. Men merka godt stabiliteten forsvant etter jeg la in OOO pakken selv.

 

En annen ting som plager meg at dette spillet ikke tåler multitasking, gjør jeg det er det sikkert 80% kjangs for at spillet har låst seg da jeg kommer in i det igjen.

 

Jeg har E6600 @ 3ghz,OCZ 8800GTX,2gb minne.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Hmm, ja har også merket dette med multi-tasking, så det har jeg sluttet å prøve på..

 

Det kræsjer som oftest hvis jeg går gjennom ei dør eller liknende, det vil si når jeg kommer inn i et nytt område. Da blir skjermen svart, og alt låser seg, fått bluescreen et par ganger også. Løsningen er kanskje (dessverre :( ) å fjerne hele OOO? Dog er det litt kjedelig, fordi Oblivion uten OOO er liksom ikke det samme..

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet konflikterer den ikke med Knights of the Nine, tror dette er fikset. Har vært mye snakk om det på det offisielle forumet, men jeg gav ikke mye oppmerksomhet til akkurat det problemet. Jeg vet dog at mange spør om installasjonsrekkefølge som inkluderer Knights of the Nine, og ingen kommenterer at de konflikterer nå. Dette er snakk om 1.32.

Lenke til kommentar
og der må man være betalende medlem for å laste ned(?)

Hvis ikke det er noe VeldiG nytt så må man absolutt ikke det.

For og laste ned filer på størrelser over 5MB eller noe må man være medlem, men det koster ingenting.

 

Har 1.32 kommet ut enda da?

Lenke til kommentar

Ja, det har blitt spurt uhorvelig mange ganger før, sikkert i hver eneste OOO-relatert tråd her på forumet. :) Tror også det er opprettet et par for nettopp dette spørsmålet.

 

OOO endrer ingenting i SI, men den er likevel fullt kompatibel. Det eneste OOO endrer i SI, er eventuelle ting (leveled lists) som SI måtte bruke fra originalspillet.

Lenke til kommentar
Ja, det har blitt spurt uhorvelig mange ganger før, sikkert i hver eneste OOO-relatert tråd her på forumet. :) Tror også det er opprettet et par for nettopp dette spørsmålet.

 

OOO endrer ingenting i SI, men den er likevel fullt kompatibel. Det eneste OOO endrer i SI, er eventuelle ting (leveled lists) som SI måtte bruke fra originalspillet.

8875125[/snapback]

 

Dakar, ikke ver så strenge med di da :tease:

 

Ikke alle som liker og grave i et oversikligt forum :whistle:

 

Men vi er heldig med MiSP her da som klare og svare på mesteparten av spørsmåla så godt vi har han rundt.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvordan går det med denne moden egentlig? er den 100 % ferdigutviklet?

9580886[/snapback]

Den er ikke "ferdig" ville jeg tro. Den vil alltid vokse og ta for seg flere og flere ting.

Den er vel på versjon 1.32 nå tror jeg, og er under utvikling enda.

9580908[/snapback]

Oscuro driver ikke så mye på med OOO lenger, ettersom ny jobb og diverse personlige forhold forhindret han i det. Modifikasjonen blir nå styrt ferdig av hans gode hjelper dev_akm, som begynte for et par uker siden å slippe stadige hotfixer. Snart har vi 1.32 final i hendene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...