Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har merka en bug med OOO 1.31 i starten i fengslet.. så u dama som følger med kongen.. er en stor grønn flekk!

 

er så forbanna plagsomt... men har jeg bare Full OOO så fungerer det utmerket...

7754452[/snapback]

 

Da har du gjort noe feil under installasjonen! JEg har ike den bugen... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det meg, eller tar det forferdelig lang tid å levle med denne modden? Jeg tror jeg har en gametime på ca. 16-17 timer nå, dette med mye aktiv questing, og er forsatt level 6. Det er jo ikke menneskelig!

 

Annet enn det syntes jeg modden er veldig, veldig ålreit. Gjør at det er gøy å spille Oblivion igjen.

 

Noen som forresten har en liste over nye armor og weapon items som er lagt til?

Lenke til kommentar

Leveltid er avhengig av hvilke moduler du velger, men default 1.3 er veldig treg (1.31 retter på mye av dette, men det er fremdeles ~3 ganger tregere enn vanlig). Grunnen til dette er at det blir mye mer å spille med denne modden, og da må man ikke komme i høy level alt for raskt.

Lenke til kommentar
Er det meg, eller tar det forferdelig lang tid å levle med denne modden?  Jeg tror jeg har en gametime på ca. 16-17 timer nå, dette med mye aktiv questing, og er forsatt level 6. Det er jo ikke menneskelig! 

 

Annet enn det syntes jeg modden er veldig, veldig ålreit. Gjør at det er gøy å spille Oblivion igjen.

 

Noen som forresten har en liste over nye armor og weapon items som er lagt til?

7905483[/snapback]

HER er en mod som gjør at man går opp i level like raskt som på vanilla oblivion.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har en del mods som gjør at teksturer og diverse i Oblivion ser bedre ut, dette vil vel virke helt bra med OOO?

-Ja det vil det, OOO forandrer ingen teksturer eller noe slikt.

EDIT: Ikke oppdatert på en god stund nå, hvis du føler noe burde være her, konakt meg på PM med det som burde oppdateres.

6664803[/snapback]

den gjør om på texturene til armorene vaktene i Imperial City har på seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...