MiSP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er kommet en 1.31d-patch, som fikser i hvert fall én bug. Tror ikke den fikser noe mer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Og hvor finner man den patchen?? Uansett! Er det noen som vet om OOO vil bli mer oppdatert?? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Såvidt jeg vet har den ikke stoppet ennå, så vi kan nok vente oss oppdateringer og nye versjoner. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har et spm. til deg MisP. Har Oblivion Mod Manager, og etter å ha valgt rekkefølgen så starter jeg spillet. Det vises fortsatt ikke riktig rekkefølge i Oblivions sin egen "Data Files". Er dette riktig? Endret 13. januar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) I launcheren vises de alfabetisk uansett, så det er helt normalt. Endret 13. januar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har merka en bug med OOO 1.31 i starten i fengslet.. så u dama som følger med kongen.. er en stor grønn flekk! er så forbanna plagsomt... men har jeg bare Full OOO så fungerer det utmerket... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har merka en bug med OOO 1.31 i starten i fengslet.. så u dama som følger med kongen.. er en stor grønn flekk! er så forbanna plagsomt... men har jeg bare Full OOO så fungerer det utmerket... 7754452[/snapback] Da har du gjort noe feil under installasjonen! JEg har ike den bugen... Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er det noen som har greie på om Knights of the Nine fungerer sammen med OOO 1.31? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er det noen som har greie på om Knights of the Nine fungerer sammen med OOO 1.31? 7756138[/snapback] Det skal fungere greit det.. Endret 19. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er jo bare patchelinker over alt! Hvor finner jeg selve moden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Du vurderte ikke hjemmesiden til han som laget modden da? Scroll litt nedover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Lal! joda. Fant det ut. Er litt sløv nå i morgentimene Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det meg, eller tar det forferdelig lang tid å levle med denne modden? Jeg tror jeg har en gametime på ca. 16-17 timer nå, dette med mye aktiv questing, og er forsatt level 6. Det er jo ikke menneskelig! Annet enn det syntes jeg modden er veldig, veldig ålreit. Gjør at det er gøy å spille Oblivion igjen. Noen som forresten har en liste over nye armor og weapon items som er lagt til? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Leveltid er avhengig av hvilke moduler du velger, men default 1.3 er veldig treg (1.31 retter på mye av dette, men det er fremdeles ~3 ganger tregere enn vanlig). Grunnen til dette er at det blir mye mer å spille med denne modden, og da må man ikke komme i høy level alt for raskt. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jo, jo. Fullstendig klar over den delen, men likvel så syntes jeg det virker litt vel ubarmhjertig. Det er også sånn at jeg syntes at noen av skillene jobber seg mye fortere opp enn andre. Blandt annet virker det som om speechcraft, alechemy og sneak forsatt er relativt ubalanserte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det meg, eller tar det forferdelig lang tid å levle med denne modden? Jeg tror jeg har en gametime på ca. 16-17 timer nå, dette med mye aktiv questing, og er forsatt level 6. Det er jo ikke menneskelig! Annet enn det syntes jeg modden er veldig, veldig ålreit. Gjør at det er gøy å spille Oblivion igjen. Noen som forresten har en liste over nye armor og weapon items som er lagt til? 7905483[/snapback] HER er en mod som gjør at man går opp i level like raskt som på vanilla oblivion. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Koser meg nå. Begynner å ta det meste som kommer mot meg. Spiller som tyv: Security: 100 Conjuration: 100 Marksman: 88 Blade: 81 Light Armor: 76 Sneak: 69 Armorer: 62 Hvilken master-spell i conjuration er best? Eller foretrekker dere? Endret 18. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har en del mods som gjør at teksturer og diverse i Oblivion ser bedre ut, dette vil vel virke helt bra med OOO? -Ja det vil det, OOO forandrer ingen teksturer eller noe slikt. EDIT: Ikke oppdatert på en god stund nå, hvis du føler noe burde være her, konakt meg på PM med det som burde oppdateres. 6664803[/snapback] den gjør om på texturene til armorene vaktene i Imperial City har på seg! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 kan noen sende meg en PM når neste versjon kommer ut? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Will do, skal sende en til Lakus også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå