Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den setter inn en sperre på låsene, som gjør at du ikke kan lockpicke high-level låser hvis du ikke har nok skill i security. Slik som det er i Morrowind.

7021801[/snapback]

Den setter dessverre også en sperre slik at du ikke kan åpne låser selv om du faktisk har nøkkelen, så jeg deaktiverte den (jeg satte verdien lik 0 - aner ikke om det var det den var, men det har gått bra hittil, og det skal stemme dersom det er en on/off-switch).

7022471[/snapback]

Hvordan legger man verdien til 0?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hoho, greit. Hør her, sikkert litt ot men får gå. Jeg har fått lagt inn OOO-mod'en og starta å spille en barberian. Har spilt endel på fighters guild questene, og har kommet til når man skal ta Azani Blackheart, og han Oryon fyren følger etter meg.

Når jeg kommer dit fant jeg ut at det er umulig å klare det på mitt level (lvl 2) så jeg må få lvl'a opp endel før jeg fortsetter der. Men hvordan i svarte skal jeg få bort Oryon fyren? Irriterene å ha han hengende etter hele tiden.

Mvh Daniel

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Når jeg kommer dit fant jeg ut at det er umulig å klare det på mitt level (lvl 2) så jeg må få lvl'a opp endel før jeg fortsetter der. Men hvordan i svarte skal jeg få bort Oryon fyren? Irriterene å ha han hengende etter hele tiden.

Mvh Daniel

7178047[/snapback]

Snakk til han og be han vente ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Det er masse bra og positivt med OOO, men hva er egentlig det negative?

Kanskje emnestarter kan skrive noe om dette i 1. post?

Lenke til kommentar
Erstatter denne moden vanlig oblivion slik at man ikke kan spille vanlig oblivion lenger?

Ja, men spør du meg vil du ikke spille vanlig Oblivion igjen etter og ha prøvd modden. Mye bedre med.

Det er masse bra og positivt med OOO, men hva er egentlig det negative?

Kanskje emnestarter kan skrive noe om dette i 1. post?

Du skal få lov til og skrive det selv siden du er så opptatt av det negative. Jeg har skrevet hva modd'en gjør, du kan skrive negative ting om den, så poster jeg det på førsteposten, Okey?

Eneste negative jeg kan se er at man ikke får spilt det "vanlige" Oblivion... noe som jeg ikke ser på som noe særlig stort tap.

Vil OOO 1.31 fungere med Knights of The Nine som kommer nå 23. November? 

Tenker da også på de gamle pluginene fra Bethesda....

Virker helt fint med alle de gamle plugin'ene og vil nok virke helt fint med den nye plugin'en, hvis det ikke virker 100% med Knights of The Nine kommer det nok en patch fra Sotobrastos/Oscuro rimelig kjapt!

Bør kanskje skaffe meg Oblivion til pc også, siden alle moddene og konsollfunksjonen gjør det så mye gøyere...

Som sagt allerede, bra valg! X360 versjonen er bra/fin, men på PC*en med mods er det enda bedre. Koble opp PC'en mot TV'en og bruk X360 kontrolleren så har du jo så og si det samme, bare med mods.. (til alle grinebiterne :p)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...