Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey da :p Startet på nytt igjen jeg.. klarte bare ikk venne meg t il å spille med en dark elf... NORD  :love:

6839010[/snapback]

Hvilken level var du i?

6839086[/snapback]

5, er nå lvl en igjen...

Liste over characterene jeg har hatt (sånn circa)

Nord, Lvl 30-35 (200timer+)

Nord, Lvl 1 (2timer)

High Elf, lvl 5 (5-7timer)

Dark Elf, lvl ? (under 1 time)

Og nnå startet Nord igjen :w00t:

Lenke til kommentar

Charactere jeg har spilt med:

Før jeg brukte ooo:

Redguard level 30 (ca. 80 timer)

High elf level 30 (ca 50 timer)

Dark elf level 5 (ca. 6 timer)

Khajit level 16 (ca. 30 timer)

Etter jeg har brukt ooo:

Nord level 13 (ca 30 timer)

Khajit level 1 (ca 1 time)

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Har nettop laget meg en nord som jeg blei drit fornøyd med å brukte laaang tid, men glemte selvfølgelig og krysse av for Mod'en OOOv1.3 før jeg startet spillet. Så for og få spillt med OOOv1.3 aktivert må jeg starte på nytt.

Men noen som vet hvordan man overfører ansikt fra en save til en annen?

Desperat!

***LØST***

Til andre: bruk WryeBash, enklere blir det ikke!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå skjedde det noe veldig rart her, var på vei inn i tiper septim hotel i imperial city da jeg møtte en frost titan som depte en masse folk, så løp den ut på gata å drepte flere folk, løp inn igjen med masse vakter, å drepte enda flere folk, men så fikk vaktene drept den da , men når jeg skulle loote noen av likene så var det en død bandit i Arctic gear, en dear, og en mann som het Hrun illmouth som jeg hadde allerede drept i hidden camp for en god stund siden, rare greier.

Lenke til kommentar
Nå skjedde det noe veldig rart her, var på vei inn i tiper septim hotel i imperial city da jeg møtte en frost titan som depte en masse folk, så løp den ut på gata å drepte flere folk, løp inn igjen med masse vakter, å drepte enda flere folk, men så fikk vaktene drept den da , men når jeg skulle loote noen av likene så var det en død bandit i Arctic gear, en dear, og en mann som het Hrun illmouth som jeg hadde allerede drept i hidden camp for en god stund siden, rare greier.

6855088[/snapback]

Sikkert bugs i moden da ^^

Lenke til kommentar
I tillegg til Living ec. og harvest flora. Hvilka andre plug-ins annbefaler dere meg å bruke til OOO1.3? Bruker Full ver.

6878440[/snapback]

Jeg anbefaler ikke å bruke Harvest, ettersom denne krever et helvete av en avinstallasjonsprosess (du må deaktivere modden, aktivere stopp-versjonen av den og besøke hver eneste celle du har vært innom med modden akivert). Ellers kan du se her hvilke mods jeg kjører (og anbefaler på det sterkeste). Alle sammen passer sammen uten konflikter, med unntak av The Complete Dremora (Texture Replacement Only). Den inneholder blant annet nye teksturer til dremoraøynene, og det gjør også Cosmetic Compilation. Men de fra Complete Dremora er bedre, så jeg bare aktiverte den sist.

Og ja, jeg har omod-ifisert hele modsamlingen min, inkludert OOO. :yes: Nå gjør det ingenting om jeg må reinstallere Oblivion aldri så mye, for installasjonen av alle mods går helt automatisk. Jeg bare laster dem inn i Oblivion Mod Manager og trykker på "activate all" eller noe slikt. :)

post-34461-1158452240_thumb.jpg

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...