Skogslik Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hehe ok Ja leste at det var over 120 nye våpen og 40 rustnings sett! men det betyr vell ikkje at Dem vanlege våpna og rustningene forsvinner? Og tror dere det er lenge til denne er ute? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) hehe ok Ja leste at det var over 120 nye våpen og 40 rustnings sett! men det betyr vell ikkje at Dem vanlege våpna og rustningene forsvinner? Og tror dere det er lenge til denne er ute? 6668141[/snapback] Nei nei, dette er i tilleg til det som er i det originale spillet, pluss factions (små små guilds) monstre, NPC'er og mye mer. Det er bare noen dager igjen nå før den er ute. Beta testingen av "FINAL" versjonen kom ut til beta-testerne på fredag og de regner med at den er ute seinest fredag/lørdag... Endret 13. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 OK Takk for svar! Gleder meg veldig til denne er ute Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Dette hørtes jo nice ut! Skal så absolutt prøves Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Moden har nå blitt utsatt ca 2 dager ifølge skaperen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jaha? utsatt 2 dager fra i dag eller? Kan ikkje spille oblivion før denne kommer så nå vill eg ha den! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 jaha? utsatt 2 dager fra i dag eller? Kan ikkje spille oblivion før denne kommer så nå vill eg ha den! 6673429[/snapback] er vel fra i dag tenker jeg ja. vil også ha den Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg ser at viss man fortsetter på sin nåværende save game etter man installerer denne modden så vil ikke alle endringer fungere. Men vil noen endringer fungere? Og vil spille i det hele tatt fungere? Eller er man nødt til å begynne på nytt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg ser at viss man fortsetter på sin nåværende save game etter man installerer denne modden så vil ikke alle endringer fungere.Men vil noen endringer fungere? Og vil spille i det hele tatt fungere? Eller er man nødt til å begynne på nytt? 6673976[/snapback] Stusser litt over dette selv, men tror det er slik at hvis du ikke starter på nytt så får du ikke med det som har med levelling og gjøre, og a mister du jo så og si hele poenget med modden. Jeg skal innstallere bare denne, ansikts mod, og LOD og de offisielle jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skal bare instalere denne og Offisielle moder eg Gleder meg veldig til denne er ute Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Stusser litt over dette selv, men tror det er slik at hvis du ikke starter på nytt så får du ikke med det som har med levelling og gjøre, og a mister du jo så og si hele poenget med modden. Jeg skal innstallere bare denne, ansikts mod, og LOD og de offisielle jeg. 6674168[/snapback] Ja d kan virke sånn. Men jeg har spillt for mye til at jeg gidder å begynne på nytt, men samtidig så ser d ut til at modden fikser d meste som jeg savner i Oblivion. Er det noen som har testet å spille på en påbegynnt savegame med en av de tiligere utgavene av modden? Eller er d noen som skal gjøre det med den neste versjonen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eg starter like godt på ny.. netopp begynt på ny her så det gjør ikkje så mye for meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har startet en ny hvor jeg bare kødder rundt, løper med daedric i lvl1 og har super våpen takket være CS Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har en del mods som gjør at teksturer og diverse i Oblivion ser bedre ut, dette vil vel virke helt bra med O.O.O? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har en del mods som gjør at teksturer og diverse i Oblivion ser bedre ut, dette vil vel virke helt bra med O.O.O? 6675324[/snapback] Jaja, alt som ikke har noe med levelling systemet burde funke helt fint. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 120 nye våpen?det kan jo bli spennende... Alt fra steinslynge til kanon da kanskje. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fler som venter på denne modden ja, har følgt med denne modden en stund nå, er veldig mye hype rundt modden og det fortstår jeg. Gleder meg veldig til den blir sluppet værtfall, håper det ikke tar så mye lengre tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 noen som vet vor lang tid dem har brukt på og lage denne moden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 noen som vet vor lang tid dem har brukt på og lage denne moden? 6678565[/snapback] De har brukt enormt lang tid De sa for en mnd sia at nå var modden klar, men de perfeksjonerer moden de tusen. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 noen som vet vor lang tid dem har brukt på og lage denne moden? 6678565[/snapback] De har brukt enormt lang tid De sa for en mnd sia at nå var modden klar, men de perfeksjonerer moden de tusen. 6679744[/snapback] Noenlunde det Bethesda gjorde med Oblivion. Sikkert like greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå