Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hvor man finner diverse våpen, rustninger og slikt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hvor man finner diverse våpen, rustninger og slikt? 6797419[/snapback] LoL... Runst omkring i spillet selvfølgelig? I dungeons og på monstre/fiender og butikker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hehe ja det er som regel der du finner Våpen. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Står litt om hvor Sylvan Rangers(en av de nye factions'a) befinner seg og et lite tips til å bruke mot dem. I ayled ruinene nord-vest for Anvil finner du Sylvan rangers, de dropper veldig mye bra utstyr. Som du kanskje skjønner så spesialiserer de seg i marksmanship, så et skjold til å blokke pilene hadde vært fint å hatt med seg da det kan være opptil 6-8stk som står å skyter på deg. Noen andre factions skal visstnok også befinne seg i området, men jeg har ikke funnet de enda. Endret 3. september 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 LoL... Runst omkring i spillet selvfølgelig? I dungeons og på monstre/fiender og butikker 6797687[/snapback] Smartypants Lurte på om det var noen nye butikker eller noe slikt der man fant noe av de nyere våpenene og rustningene fra OOO Var dårlig formulert ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hehe. Nei er ikke noen nye butikker eller noe, vet faktisk ikke helt selv, men det er fremdeles slik at du må være en viss level før Elven skal bli helt vanlig i butikker og sånt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var det jeg fryktet! /slaps modmaker with a large trout Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 slappe makern av denne moden er ganske stort.... denne moden har gjort spillet mitt spillbart igjen ikke slap Oscuro, slap bethesda som lagde et for dårlig spill som spillerne må rydde opp i... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 LoL... Runst omkring i spillet selvfølgelig? I dungeons og på monstre/fiender og butikker 6797687[/snapback] Smartypants Lurte på om det var noen nye butikker eller noe slikt der man fant noe av de nyere våpenene og rustningene fra OOO Var dårlig formulert ja 6797909[/snapback] Mange av de nye våpen og rustningene er gitt til factions. Feks. Sylvan Rangers bruker battledress. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 slappe makern av denne moden er ganske stort.... denne moden har gjort spillet mitt spillbart igjen ikke slap Oscuro, slap bethesda som lagde et for dårlig spill som spillerne må rydde opp i... 6797973[/snapback] Godt poeng! Ingen kan vere perfekte Mange av de nye våpen og rustningene er gitt til factions. Feks. Sylvan Rangers bruker battledress. 6797987[/snapback] Takk takk, skulle gjærne spilt det i heeeele natt men faen jeg har jobb i morgen, må opp kl. 06.00 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 factions? noe du kan bli medlem av eller bare en gjeng med fiender? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tror faktisk du kan bli medlem av de Sylvian-folkene. En kan i allefall ikke bruke rustningene deres i starten. Man er visst ikke "verdige" - så det må da være en annen måte. Vet dog ikke hvordan og hvor man kan få joinet dem... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 hogg dem ned Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg tror faktisk du kan bli medlem av de Sylvian-folkene. En kan i allefall ikke bruke rustningene deres i starten. Man er visst ikke "verdige" - så det må da være en annen måte. Vet dog ikke hvordan og hvor man kan få joinet dem... 6798334[/snapback] Den meldingen som popper fram sier jo noe om at man måtte gjøre seg verdige i '"the deeps of... Narind", eller noe sånt. Narind er vel sikkert en aylied ruin. Edit: Nå ser characteren min ut som en skikkelig adventurer. Endret 3. september 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Et lite tips er å sjekke ut fighters guild. I montere inne i guildet finner du noen brutale våpen. De er låst med very hard locks, men det er ikke vanskelig å dirke opp når man bruker lyden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Denne skal jeg faktisk prøve, ga opp Oblivion etter et par chars som ble helt på trynet etterhvert som jeg levelet opp..satsa på gale skills så jeg knapt kunne slå ihjel en liten goblin når jeg selv var lvl 10. Latterlig. Man burde kunne føle seg stor og sterk og tøff etterhvert som man level'er, ikke bare mere og mere frustrert. Denne moden fikser jo det så det blir som Morrowind, der mobbene hadde fixed levels og de store ikke dukker opp før man er høy nok level til å ta de. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå fikk jeg lyst til å spille Oblivion igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg og men er på skolen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå fikk jeg lyst til å spille Oblivion igjen 6801215[/snapback] Skal jeg så snart jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Endelig level 2 . tok sin tid det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå