Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) å? og vor finner eg så disse models, textures og hele pakka greiene? Edit: Fant et par mapper nå. Textures og meshes. Så eg må legge til disse to pluss den OOO full ja. men vor skal eg legge disse to mappene? Endret 29. august 2006 av gas Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nå var det bedere ja Tusen takk =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Nå var det bedere ja Tusen takk =) 6767480[/snapback] og for mange av dere, før dere sier noe... se hva gas har spurt om og fått svar om..... og les svarene han fikk.... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nå var det bedere ja Tusen takk =) 6767480[/snapback] No problemo. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL! Har ikke brukt stasjonæren min på et par uker, har jobbet og hatt ferie, installerte windows på nytt i går for å se filmer på prosjektøren min, hadde helt glemt Oblivion ettersom jeg ble ferdig med mesteparten av questene! Men så ser jeg så snett innom TES-delen av HW-forumet og mine øyner blir truffet av et totalt gledesrus! Her ser jeg nemlig en mod til Oblivion, med mye nye ting og tang, her sitter jeg, en forumbruker på randen av selvmord p.g.a. kjedsomhet på jobben, har sittet på forumet siden jeg kom hit i dag (08:00), restartet 1 stk server er alt det fornuftige jeg har gjort, folkens dere har reddet livet mitt, for det så elsker jeg dere! Så snart jeg kommer hjem så skal jeg spille oblivion med denne moden på prosjektøren min med surround Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 jo... ok... bare hygglig... ikkesant folkens ? ehem-... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, ja jeg frika litt ut der, tror faktisk at jeg var en av de mest aktive brukerene på denne forumdelen når det var Morrowind som var det store, så dabbet det litt av når Oblivion kom fordi jeg ble så fort ferdig med det, litt skuffende egentlig. En slik mod er akkurat det jeg trenger for å starte å spille igjen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Flere som syns spillet ble mer vanskelig med denne modden? Tar lang tid før man går opp i level og det er nye vanskelige fiender som summoner bjørner! 6765351[/snapback] jeg synes den ihvertfall ble tyngre. jeg valgte å ta alt utenom at man går trgere opp i level, men da kom ikke alle våpene og armorsettene med. hvor er fila til alle våpene og armorsettene 6765611[/snapback] Det høres flott ut! Vanilla Oblivion hadde nesten ingen utfordringer.. Må vel kanskje begynne på det igjen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Laster ned nå Skal bli fett å se forskjellen Hvis den er synelig da. Edit: Synes jeg så en Imperial watch med kappe?:O Går det an å få kappe?! Endret 30. august 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 jeg mener det skulle være kapper der ja Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fornyød med denne mod'en ja. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 nettopp kjøpt spillet, når jeg laster ned mobs og patch, må jeg da begynne på ny char igjen? eller kan jeg spille på den jeg nettopp har laget? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Og lese før man poster nurde være noe man nesten blir bannet hvis man ikke gjør.... kanksje ikke hele tråden, men HVERTFALL første... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da har jeg spilt en del med modden, og jeg har bare en ting å si: Oscuro for president! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) hehe du har så rett EDIT: Slettet litt, fant det ut Endret 31. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Spillet ble jo umuligt med denne Modden. Fiender i slike ruiner tåler jo enormt mye og dem dreper meg på 1 eller 2 slag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg tok opp Oblivion igjen i dag, bare for å sjekke om det enda klikker. Nå har jeg spilt en stund, og spillet går helt glatt. Dessuten kræsjer det ikke lenger heller. Problemet er nå følgende: Modden fungerer jo ikke! Jeg lastet den ned, og installerte den, men det er ingen endringer! Jeg har vel lastet ned rett om jeg får et spørsmål om hvor å pakke ut filene når jeg åpner exe-fila? Jeg valgte Oblivion\Data-mappa. Det burde da være rett. Likevel, jeg finner ingen ting i "Data files" i OB-launcher'n, og når jeg starter ser jeg ingen nye ting (det er f.eks. ingen flora eller fisk under vann, bare de samme steinene og skjellene). Hvordan i huleste skal jeg få det til å fungere da? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nååh, er spillet plutselig blitt en utfordring og ikke hjernedød action som en apekatt kan klare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå