Saddlefall Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Da skal jeg installere og spille Oblivion på nytt igjen med denne moden Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Funker AF fint med ooo? Så det var noen som hadde problemer på ircen. Men vet jo ikke om de bare dreit seg ut 6759393[/snapback] Det står i readme-en. AF Leveling Mod funker fett sammen med OOO. 6762054[/snapback] hva gjør AF level mod? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen som vet hvor jeg får best DL fart? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 De fleste steder går rimelig sakte nå, men bare ta deg tid. Alle serverne blir jo nesten overbelastet pga alle som skal ha modden... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde bare flere lastet ned torrenten :o Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Eg får slike gule firkanter på noen folk :S noen måte og fikse dette på? Skulle ta meg en tur i en ruin, så kom det løpende to gule firkamter med utropstegn i Endret 29. august 2006 av gas Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ...Men gleden ble kortvarig... Nå begynner spillet å kræsje igjen, slik som det alltid gjorde tidligere. Jeg elsker Bethesda, som ikke kan lage ordentlige spill, og som ikke kan komme med patcher som fikser noe som helst... 6758702[/snapback] har du patchen og slikt? Innstallert allt ordentlig? En fil som er borte kan være nok til og lage ustabiliteter, og eventuel kræsje ett spill 6758764[/snapback] Ingen filer skal mange. Jeg har i allefall ikke tatt vekk noen. Jeg hadde problemet før, da jeg hadde diverse småmods og tweaks i spillet, så jeg trodde det kunne ha noe med saken å gjøre. Den gang ei. Jeg har reinstallert spillet (og slettet alt innhold) utallige ganger, men det skjer ingen ting. Jeg har patchet spillet, jeg har installert nye drivere, jeg vet at PC'en min ikke går varm... Jeg har for lengst sluppet opp for ideer. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Flere som syns spillet ble mer vanskelig med denne modden? Tar lang tid før man går opp i level og det er nye vanskelige fiender som summoner bjørner! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har ikkje fått testet spillet så mye på grunn av de gule firkantene som noen fineder og folk er! kan dette fikses? Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har extracta alt over til Oblivion/data men den vil ikke virke jo Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Har extracta alt over til Oblivion/data men den vil ikke virke jo 6765485[/snapback] Du må inn i Oblivion-Data-Oscuro`s Oblivion mappa, der velger du enten full eller lite OOO,og kopierer over esp fila til data mappa. Husk å skru på moden i data files når du starter opp spillet. Endret 29. august 2006 av ghbing Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jasså? Hvordan er denne? Merker man mye forskjell? Er det så "møe phetere" som alle sa den kom til å bli? Verdt å prøve? Hmm hmm hmm? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Flere som syns spillet ble mer vanskelig med denne modden? Tar lang tid før man går opp i level og det er nye vanskelige fiender som summoner bjørner! 6765351[/snapback] jeg synes den ihvertfall ble tyngre. jeg valgte å ta alt utenom at man går trgere opp i level, men da kom ikke alle våpene og armorsettene med. hvor er fila til alle våpene og armorsettene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er ikkje vert når det kommer slike gule firkanter på folka! nå er eg skuffa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 har lagt merke at kapper går av, av seg slev. rett som det er må jeg liksom re-equip'e den Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er ikkje vert når det kommer slike gule firkanter på folka! nå er eg skuffa 6765614[/snapback] Siden du er den eneste som har dette problemet... Du har ikke vurdert muligheten for at problemet er på din side, og ikke i selve moden? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 eh, va skulle vert galt her? Før eg instalerte modden var alt i orden men nå er folka halvt gjennomsiktige og gule firkanter på folk :S va kan vere feil da? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har du extracta filene(models, textures) osv. til de riktige plassene? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Extracta bare den OOO Full. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du må jo selvfølgelig extracte models, textures og hele pakka. Ikke rart det blir gule utropstegn, modden har jo ikke noe å laste inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå