Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Men gleden ble kortvarig...

Nå begynner spillet å kræsje igjen, slik som det alltid gjorde tidligere. Jeg elsker Bethesda, som ikke kan lage ordentlige spill, og som ikke kan komme med patcher som fikser noe som helst... :hrm:

6758702[/snapback]

har du patchen og slikt? Innstallert allt ordentlig? En fil som er borte kan være nok til og lage ustabiliteter, og eventuel kræsje ett spill :no:

6758764[/snapback]

Ingen filer skal mange. Jeg har i allefall ikke tatt vekk noen. Jeg hadde problemet før, da jeg hadde diverse småmods og tweaks i spillet, så jeg trodde det kunne ha noe med saken å gjøre. Den gang ei. Jeg har reinstallert spillet (og slettet alt innhold) utallige ganger, men det skjer ingen ting. Jeg har patchet spillet, jeg har installert nye drivere, jeg vet at PC'en min ikke går varm...

Jeg har for lengst sluppet opp for ideer.

Lenke til kommentar
Har extracta alt over til Oblivion/data men den vil ikke virke jo

6765485[/snapback]

Du må inn i Oblivion-Data-Oscuro`s Oblivion mappa,

der velger du enten full eller lite OOO,og kopierer

over esp fila til data mappa.

Husk å skru på moden i data files når du starter opp spillet.

Endret av ghbing
Lenke til kommentar
Flere som syns spillet ble mer vanskelig med denne modden? Tar lang tid før man går opp i level og det er nye vanskelige fiender som summoner bjørner!

6765351[/snapback]

jeg synes den ihvertfall ble tyngre. jeg valgte å ta alt utenom at man går trgere opp i level, men da kom ikke alle våpene og armorsettene med. hvor er fila til alle våpene og armorsettene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...