Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden

Anbefalte innlegg

Skal eg adde alt som er inn i data file listen?

6758429[/snapback]

Les readme... installasjonsdelen...... gidder ikke og si det til hver og en som spør ( det er utrolig mange! ingen som gidder og gjøre noe selv her? brtsett fra og spille spillet?

6758530[/snapback]

Det ser ut som du vet en del =) sorry for at jeg spør, men jeg må =)

Jeg har lest readme, men jeg skjønner ikke den delen der du skal oppdatere savegame filene dine. Det står at jeg skal høyre-klikke på den savegamen jeg vil oppgradere, men for at jeg skal klare det må det jo komme opp: update NPC eller noe. Jeg får ingen av de alternativene. Jeg klarer ikke å oppdatere savegamene mine =( Kan du hjelpe meg? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan litt, men ikke alt, og blant de tingene jeg ikke vet er hvordan man gjør er det der :( .... jeg startet enkelt nok på nytt selv.

Men skal se om jeg kan sette meg litt inn i det for andre som trenger hjelp. Du finner sikkert ut av det før meg tho :p

Lenke til kommentar
...Men gleden ble kortvarig...

Nå begynner spillet å kræsje igjen, slik som det alltid gjorde tidligere. Jeg elsker Bethesda, som ikke kan lage ordentlige spill, og som ikke kan komme med patcher som fikser noe som helst... :hrm:

6758702[/snapback]

har du patchen og slikt? Innstallert allt ordentlig? En fil som er borte kan være nok til og lage ustabiliteter, og eventuel kræsje ett spill :no:

Lenke til kommentar
Jeg kan litt, men ikke alt, og blant de tingene jeg ikke vet er hvordan man gjør er det der  :( .... jeg startet enkelt nok på nytt selv.

Men skal se om jeg kan sette meg litt inn i det for andre som trenger hjelp. Du finner sikkert ut av det før meg tho :p

6758755[/snapback]

Hehe ;D Jeg tviler sterkt på det.

Jeg skjønner ikke python greiene. Jeg som trodde det var et par trykk så var modden installert. Det var for godt til å være sant ^^

Lenke til kommentar
413 mb folkens dette er nok den største modden ute nå

6758722[/snapback]

Eller 1.1 GB upakket :D

Huff. Ikke installert enda. Leter etter flere mods å ha i samme slengen, men det er en del å bla seg igjennom på uespwiki.

Funker AF fint med ooo? Så det var noen som hadde problemer på ircen. Men vet jo ikke om de bare dreit seg ut ;)

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Vor mange filer må man laste ned da? lastet ned en og der var den OOO Full. Har eg alt da?

6759429[/snapback]

pakk bare alle filene ut i data mappen også tar du å kopierer ooo fila fra ooo/ ooo-full og legger den i data mappen. (kunne ha skrevet dette bedre, men grunnen til at jeg ikke gidder det er at jeg skal spille :) )

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Ikke for å flame/eller ødelegge tråden, så finnes det en annen massiv mod her: http://x6.no/art/11777&tk=6.html

Den oppgraderer masse texturer og svært mye grafikkmessig, uten å kreve stort mer. Om den kan brukes sammen med trådstarter sin er nok ikke helt sikkert, men det går jo ann å prøve, ettersom den handler gjør at grafikken mye bedre, uten at du trenger rå maskinvare.

Enjoy

Den består bla. en Svært viktig mod, som komemr ifra quarl

Døm selv: http://elderscrolls.filefront.com/screenshots/File/64762/2

;)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ikke for å flame/eller ødelegge tråden, så finnes det en annen massiv mod her: http://x6.no/art/11777&tk=6.html

Den består bla. en Svært viktig mod, som komemr ifra quarl

Døm selv:  http://elderscrolls.filefront.com/screenshots/File/64762/2

;)

6762091[/snapback]

IUkke for og ødelegge ller noe, men Qarl har 3 forskjellige mods, en med tektsturer på 1024x1024 en med teksturer på 2048x2048, disse to går på bakketeksturer og så har han en til som går på bygninger, steiner, gjerder gress osv.

Men alle Qarls mod'er krever en del av video kortet ditt! (en del) Jeg har ett 256mb kort og det holder ikke for så tunge tekturer. Hadde gått for Jarrods mod siden den ikke er så tung for video kortet, men den ser jo heller ikke så bra ut. Qarls 1024 er jo den lettesete av Qarls sine da....

Archive Invalidation (AI) er en liste som forteller spillet hvilken av "dine" teksturer det skal bruke istedenfor de riginale, så hvis du har ett filnavn i den AI listen så vil den bruke den filen fra data mappen istedenfor fra bak filen eller hva den heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...