Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hyyl, Tomat-Ulf (elsker nicket ditt) du har tidenes kuleste character. Var virkelig tøff Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du kunne jo prøvd å ta screenshot i LITT mindre lys da, så man ikke ser silhuetten av karakteren din heller, i all den feite armoren 6805237[/snapback] På min LCD-skjerm hjemme så er bildet litt lysere. Nå sitter jeg på skolen der de har CRT-skjermer, og bildet er ganske mørkt. Du har vel CRT-Skjerm du? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 *host* vet det er dårlig bilde men du se de Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 sinnsykt braid folkene er tung. har tatt 2 stykk , men det er enda mange igjen Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal man få noen meldinger om at modden er funksjonel eller? Enest jeg har merket er at monstra er vanskeligere å ta.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Merker at spillet har blitt vanskeligere, men alle våpen er blitt kraftigere også. Man kan jo alltids justere ned Difficulty-slideren i Options når som helst. Eller mere balansert, alt ettersom. For det første er Level Slow-modden integrert, som gjør at man level'er 3-4 ganger saktere enn normalt, siden det er mye flere encounters enn før. For det andre fikk jeg grisebank av 3 tyver som campa i den første ruinen man ser rett over vannet når man kommer ut av Sewers..litt demotiverende å bli så knust med det samme jeg stakk hodet ut i verdenen..har liksom eid de før. Ble tilogmed drept av en god damn fisk i vannet Da føler man seg ikke som noen stor helt som skal redde verden, liksom. Må nok spille ganske mye mere for å se hva som har blitt forandret. Nye factions å bli venn/fiende med (bl.a. villdyr), nye armors, våpen og ting, bedre balanserte huler (lett oppe, vanskeligere jo lengre ned man kommer) som dropper bedre loot, ingen vakter på psychohøy level lengre, småmonstre blir aldri like høy level som deg selv, så Chancellor Ocato blir ikke drept av en rev i skogen hvis du selv er lvl 20. Sånne ting. Han har også gjort Dremora'er mye tøffere, så man bør nok drøye med å gå inn i Oblivion-gates. Endret 5. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Virker Difficulty-slideren med OOO? Altså at modden forandrer seg etter slideren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skulle tro det. Vanskelighetsgraden justeres etter verdien på difficultyslideren. Setter man den ned med -20, vil alle verdiene bli trukket fra med 20, såvidt jeg skjønner. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Spillet har vel ikke blitt så mye vanskeligere, bare mer stabilisert. Nå er ikke lvl-systemet dynamisk lenger, så fiender tåler det samme uansett. Dermed vil det føles vanskeligere ut i begynnelsen, men etter hvert blir fiendene mye lettere å ta enn i vanilla OB. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Sikkert derfor jeg ble så grundig most av de 3 bandittene i den første ruinen. Håper ikke mission om å beskytte Farmer-guttene på veien til Chorrol også blir helt imbalanced pga dette. Goblins generellt eier jeg med 2-3 sverdslag. Skal prøve å IKKE være mage for en gangs skyld, og bare trenge å fokusere på sverd og rustning, ikke utallige spells og spellmaker. Litt kjipt at det tar så sykt lang tid å level'e skills man bruker hele tiden..tar jo myyye lengre tid å bli level 2 eller 3 med modden. Men så er det vel 3-4 ganger så mange lette encounters også. De har jo laget den modden med en grunn, og det var at beholder man vanlig level-fart, level'er du alt for fort siden det er så mange monstere rundt omkring. Eneste aberet med å ikke ha dynamiske levels på monstere er vel at når du kommer over et visst punkt kan du slakte ALT med 1-2 slag, som i Morrowind, der slåssing bare ble en plage etterhvert. Endret 5. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eneste aberet med å ikke ha dynamiske levels på monstere er vel at når du kommer over et visst punkt kan du slakte ALT med 1-2 slag, som i Morrowind, der slåssing bare ble en plage etterhvert. 6809023[/snapback] Når du kommer i høy level, så kommer det også fiender som gir deg noe å bryne deg på. Snakker her om fiender i level 40 og slikt. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du kunne jo prøvd å ta screenshot i LITT mindre lys da, så man ikke ser silhuetten av karakteren din heller, i all den feite armoren 6805237[/snapback] På min LCD-skjerm hjemme så er bildet litt lysere. Nå sitter jeg på skolen der de har CRT-skjermer, og bildet er ganske mørkt. Du har vel CRT-Skjerm du? 6806503[/snapback] Ser nå bildet helt flott på min CRT, som ikke vil bli byttet ut med noen lavoppløselig LCD på en god stund Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Steike, spillet er blitt dritmye vanskeligere på lav level ja. Har dødd en drøss ganger nede i dungeons. Det er plassert ut mange flere NPCr og monstre i huler og ruiner. Og man skulle jo tro Blade-skillen raste oppover da, men skillsa er bremset ned så man ikke skal gå for kjapt opp i level. Heh..har vel spilt 4-5 timer og fortsatt lvl 1. Men runder snart siste oppgradering til lvl 2..wooho! (også kræsja spillet til desktop) Men som jeg sa tidligere, man kan bare skru ned på Difficulty i options, så går de tøffere NPC'ene ned mye lettere. Særlig når det er 3-4 av dem i samme rom og man trenger å drepe en for en quest. Endret 6. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) HAr kommet på level 8 og nå begynner jeg endelig å finne mye kult av både våpen og armor;) Også er de fleste fiender jeg møter på er mye lettere å ta enn det de var i starten:) Endret 6. september 2006 av termi.- Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har nettopp gått ut av fengselet jeg, prøvde meg på gaten i kvatch men dødde etter ca 5 sekunder. Må vel gjøre noe enklere jeg da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Men det tar så usannsynlig lang tid å gå opp i level nå da..Selv om man bruker Blade hele tida i alle de utallige kampene, og springer hele tiden, kaster Starlight ofte, blocker ofte, og blir truffet med heavy armor på. Det litt festlige var at anbefalt Class etter sewers var Marksman. Jeg som bare hadde løsnet ETT pilskudd under hele starten Lagde en custom warrior-basert class. Mine mainskills som kriger er Athletics, Blade, Blunt , Illusion (slippe å dra på fakler hele tida i dungeons), Heavy Armor, Armorer, Block. Det er jo skills jeg bruker konstant. Bortsett fra Blunt foreløpig. I readme til OOO blir man ikke anbefalt å gå til Oblivion-gates før rundt lvl 20-25 siden Dremoraer er satt til fast level over 20. Får vel labba rundt hele galaksen på den tida det tar å bli så høy lvl. Endret 6. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis noen lurer så står det på en plakat i Cheydinhal at det skal det være slave traders rundt Silverfish River og Panther River, de skal hvertfall jeg ta hevn over med min Argonian. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det finnes en mod for å få vanilla leveling rates. Jeg bruker den da jeg spiller Oblivion sjeldent, og orker ikke å bruke flere timer for å få meg opp en halv level. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Er vel ikke av hardcore-spillerne jeg heller. Brukte hele natta igår bare på å bli lvl 2. Man kan bruke Lite-versjonen, og velge bort "Level slow"-modden manuellt. Men jeg skal holde ut. Oblivion er jo egentlig ikke som WoW, der man må bli høyest level fortest mulig. Endret 6. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Spillet varer jo bare lengre og så eg syns det er litt greit at det er slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå