Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står litt om hvor Sylvan Rangers(en av de nye factions'a) befinner seg og et lite tips til å bruke mot dem.

I ayled ruinene nord-vest for Anvil finner du Sylvan rangers, de dropper veldig mye bra utstyr. Som du kanskje skjønner så spesialiserer de seg i marksmanship, så et skjold til å blokke pilene hadde vært fint å hatt med seg da det kan være opptil 6-8stk som står å skyter på deg.

Noen andre factions skal visstnok også befinne seg i området, men jeg har ikke funnet de enda.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
LoL...

Runst omkring i spillet selvfølgelig? I dungeons og på monstre/fiender og butikker  :D

6797687[/snapback]

Smartypants :p

Lurte på om det var noen nye butikker eller noe slikt der man fant noe av de nyere våpenene og rustningene fra OOO

Var dårlig formulert ja :blush:

Lenke til kommentar
LoL...

Runst omkring i spillet selvfølgelig? I dungeons og på monstre/fiender og butikker  :D

6797687[/snapback]

Smartypants :p

Lurte på om det var noen nye butikker eller noe slikt der man fant noe av de nyere våpenene og rustningene fra OOO

Var dårlig formulert ja :blush:

6797909[/snapback]

Mange av de nye våpen og rustningene er gitt til factions. Feks. Sylvan Rangers bruker battledress.

Lenke til kommentar
:wow:  slappe makern av denne moden er ganske stort....

denne moden har gjort spillet mitt spillbart igjen  :love:

ikke slap Oscuro, slap bethesda som lagde et for dårlig spill som spillerne må rydde opp i...

6797973[/snapback]

Godt poeng! Ingen kan vere perfekte ;)

Mange av de nye våpen og rustningene er gitt til factions. Feks. Sylvan Rangers bruker battledress.

6797987[/snapback]

Takk takk, skulle gjærne spilt det i heeeele natt men faen jeg har jobb i morgen, må opp kl. 06.00

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk du kan bli medlem av de Sylvian-folkene. En kan i allefall ikke bruke rustningene deres i starten. Man er visst ikke "verdige" - så det må da være en annen måte. Vet dog ikke hvordan og hvor man kan få joinet dem...

6798334[/snapback]

Den meldingen som popper fram sier jo noe om at man måtte gjøre seg verdige i '"the deeps of... Narind", eller noe sånt. Narind er vel sikkert en aylied ruin.

Edit:

Nå ser characteren min ut som en skikkelig adventurer. :love:

f_2339.jpg

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Denne skal jeg faktisk prøve, ga opp Oblivion etter et par chars som ble helt på trynet etterhvert som jeg levelet opp..satsa på gale skills så jeg knapt kunne slå ihjel en liten goblin når jeg selv var lvl 10. Latterlig. Man burde kunne føle seg stor og sterk og tøff etterhvert som man level'er, ikke bare mere og mere frustrert.

Denne moden fikser jo det så det blir som Morrowind, der mobbene hadde fixed levels og de store ikke dukker opp før man er høy nok level til å ta de.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...