Oovz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg har prøvd en god stund å komme inn på medisinstudiet her i Norge, men når jeg så at det ikke helt gikk veien i år bestemte jeg for å søke på universitetene i Danmark også. Til min store overraskelse har jeg nå blitt tatt opp på legestudiet på Syddansk Universitet i Odense, med studiestart 1. februar 2007. Siden dette blir første gang jeg bor i utlandet, lurte jeg på om det er noen vennlige sjeler her på diskusjon.no som har studert i Danmark og har noen gode råd å komme med. Jeg trenger spesielt råd mtp. bolig, men hvis noen har noen erfaringer å dele ville jeg blitt glad. Mvh, Oovz Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sorry, jeg vet ingenting om danmark, men kan du fortelle meg hvor du søkte? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Sorry, jeg vet ingenting om danmark, men kan du fortelle meg hvor du søkte? 6683017[/snapback] Jepp, jeg søkte i Odense, København og Århus, dvs. alle stedene de tilbyr medisin i Danmark. Tar fortsatt imot tips, hvis noen har noe å komme med Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva var snittet for og komme inn der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå