Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av ny telefon (Helst SE)

gsn

Anbefalte innlegg

Har en SE K500i som har fått noe defect mic etter en særs våt båttur, og er på utkikk etter en ny telefon. Jeg har ikke spesielt lyst å legge mer en 2000 kr i ny telefon, og funksjoner jeg prioriterer er: Bra/greit kamera, god batteri levetid og eventuelt mp3 spiller.

Håper på noen gode forslag, og ha i tankene at jeg ikke er så veldig motivert for å legge så veldig mye penger i telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Du har ikke gitt meg mye å gå på her, men du kan jo ta en titt på K610 dette er jo etterfølgeren til T630, T610-serien så er jo et veldig godt valg spør du meg, dog overskriden denen grensen på 2000kr med 400 kr..

Om du ikke er kresen på funksjoner kan du jo altid se på K510 denner er jo helt grei, Mp3-spiller, blåtann, og et kamera som er noe bedre enn det du hadde på K500..

Om du øker grensen din og er ute mer avanserte telefoiner så kan få W-serien med de fleste telefonene til under 2500, med untak av noen få modeller, men dette er da uten abonnemnet, om du skla ha med har du jo muligheten til å inkassere selveste K800 med abonnemnet til under 1200 ,-

Lenke til kommentar

Jepp, var slik jeg fikset meg Nokia 6280 til 1800kr :)

- man kjøper mobilen med Telenor Fri120,- med 12mnd binding.

- Dagen etter tar man kontakt med telenor og forteller de at du nå har bundet deg til de i 12mnd og vil gjerne få utdelt opratørlåskoden.

- neste dag igjen ringer du på nytt og sier opp abo.

Regnestykket blir som følger:

Prisen på mobilen + 1400,- for og si opp abo, uansett abo ;)

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror jeg går for en k610i, koster 1,- med Activetalk (1548,-), bør jeg avbestille abb. med engang og skaffe meg ett nytt? Må være ett netcom abb. (Har trådløs familie med Netcom)

Edit:

Setter pris på all hjelp sålangt :) Takker for alle hjelpsome innlegg!

Endret av gsn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...