Klekkus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Mekka thumbnail siden det andre ble litt vel stort. Bildene er tatt av en gammel Land Rover som stefaren min fikk lånt når mamma var i Tromsø. Håper på litt kritikk Edit: Leif kill'd Endret 13. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Greit nokk det der Klekkus Men du burde fiksa litt på lyset på det første bildet.. Var litt lyst Edit: Forbanna leif.. Endret 13. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
brainware Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg likte bildene godt. Det var stort sett fine vinkler, utsnitt og fokus. Den utbrente bakgrunnen på bilde 1 er allerede kommentert. Likte ikke at du hadde kuttet hjulet i bilde 2. Likte heller ikke eksponeringen i bilde 3. Du burde antakelig ha undereksponert bildet noe, og trukket fram skyggepartiene eller manuellt i deler av bildet i etterbehanling, siden det er så store lysforskjeller i bildet. Enda bedre kanskje å vente på at lysforholdene er bedre. Likte ikkefokus og skarpheten i de to siste bildene. Her burde nest siste bilde ha fokus på instrumentpanelet og øke dybdeskarpheten, i det siste fokus på bakpartiet og øke dybdeskarpheten. Bilen kalles for Land Rover som det også står på merkene, Range Rover ble bygget som en luxus serie, men hadde opprinnelig vel så bra terrengegenskaper. Endret 13. august 2006 av brainware Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) complexity: Takker, skal få se hva jeg klarer i photoshop i løpet av dagen da. brainware: Takk takk, bilde nummer to ble sånn når jeg måtte helt inn til husveggen. Hadde egentlig ikke planlegt å ha det med, men jeg ville ha en 3+3 bildeserie da: roll: Skal prøve å fikse alt som er feil i løpet av dagen. Tusen takk fir all krittikken. Litt for sent å vente på bedre lysforhold siden han har levert tilbake bilen. Hehe, vet. Bare en leif. Fila heter jo tross alt Land Rover den også Endret 13. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
legordan Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 E bilen te salgs? Sett like kjedelige bilder på finn.no... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 E bilen te salgs? Sett like kjedelige bilder på finn.no... 6666240[/snapback] Nope, tror nok kompisen av stefaren min beholder den siden det er en veteranbil og de er ikke så dyre på avgifter. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 se 3 øverste og det nede til venstre er ok, men de 2 siste er det dårlig fokus. Syntes egentlig Hele serien ble dårlig, siden det er forskjellige eksponeringer, noen er lysere og noen er mørkere. fargefilteret du har brukt likte jeg heller ikke, passet absolutt ikke. Pluss at nesten alle bildene er utbrent noen steder Huset i bakgrunnen ødela også veldig mye på bildene.. Likte ikke dette i det hele tatt. Men morsomt påfunn. Men bildene skulle hatt litt bedre teknisk kvalitet. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 se 3 øverste og det nede til venstre er ok, men de 2 siste er det dårlig fokus. Du kunne ha tatt å fjernet skiltet på bilen!det hadde sett bedre ut, uten skiltene også da Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 se 3 øverste og det nede til venstre er ok, men de 2 siste er det dårlig fokus. Du kunne ha tatt å fjernet skiltet på bilen!det hadde sett bedre ut, uten skiltene også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå