Gå til innhold

Hva skal meg og dama finne på?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Nå i sommerferien har det etter hvert begynt å gå tom for idèer til spennende ting vi kan finne på. Vi er sammen vær dag og vi trenger litt idèer til litt spennende ting vi kan gjøre på disse siste dagene! :p

Kino var vi på i dag, så den trenger dere ikke ramse opp.

Kom igjen dere, TIPS OSS! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Gå en tur i skog og mark.

-Ha en piknik.

-Ta en rotur.

-lag mat i lag.(Da mener jeg _ikke_ ting som grandiosa, nudler ol. Å lage skikkelig mat fra grunn av er utrolig morsomt, og en veldig koselig ting å gjøre sammen.) Etter dere har laget maten, spises den selvfølgelig under en romantisk middag for to. :)

-henge med flere enn bare hverandre.

-tren i lag

-Jogg en tur i lag(går vel for det samme som punget over, men anyways)

-Mal et bilde.

-Ta bilder.

-Lag en film(ikke tenk skittent nå :roll: )

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Som jeg sa, kino var vi på i går så det trenger dere ikke ramse opp! :p

Hmmmm, vel sånn senge kos er unødvendig å ramse opp, siden *erhm...* det gjør vi om sjangsen byr seg slik :p

Det gjør den nok desverre ikke med det første. (lol)

Men hadde en fin periode for en stund siden, uten å gå nærmere inn på det.

Andre forslag? :)

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Opprett internett side hvor dere lager sex-filmer og bilder av dere selv og tjen masse penger på kåte menn i 60+ alderen som gjerne betaler.

Ta en haike tur på en uke eller noe, bare litt klær + matpenger. Så ser hvor langt dere kommer, bare ved å haike og leve på folks gjestfrihet(må regne med å ha med matpenger, ikke alle som gir ut mat) også haike tilbake.

Lenke til kommentar
-Gå en tur i skog og mark.

-Ha en piknik.

-Ta en rotur.

-lag mat i lag.(Da mener jeg _ikke_ ting som grandiosa, nudler ol. Å lage skikkelig mat fra grunn av er utrolig morsomt, og en veldig koselig ting å gjøre sammen.) Etter dere har laget maten, spises den selvfølgelig under en romantisk middag for to. :)

-henge med flere enn bare hverandre.

-tren i lag

-Jogg en tur i lag(går vel for det samme som punget over, men anyways)

-Mal et bilde.

-Ta bilder.

-Lag en film(ikke tenk skittent nå :roll: )

6664344[/snapback]

Lenke til kommentar
Tips: Kos så mye dere klarer, før det er for sent. Tenker da ikke kun på kos som i sex-kos, men også kos som i vanlig sofakosing.

6664414[/snapback]

Hadde vi hatt en sofa så, da hadde jeg ikke spurt om hjelp.

Men vil helst ikke være inne. Når foreldre er hjemme er det begrensniger...

BTW: Hvert sammen i 2år, har et sterkt forhold.

Vi er ikke som vanlige fjortiser som slår opp etter 1 mnd.

Forhåpentligvis aldri.

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Søk kama sutra på internett. Du finner helt sikkert sinnsykt interessante stillinger som både og dama syns er artige. Eller dere kan strippe for hverandre til skikkelig lættis musikk. Finn noe DDE eller Jan Eggum.

Og ja, jeg er helt seriøst. Det blir jo urkomisk, og dere kommer til å knekke sammen i latter, så da kategoriserer jeg som morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...